تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
کد خبر : 32771

بانوی اصفهانی مغازه تجاری خودرابه ستاددیه اهداکرد

بانوی اصفهانی مغازه تجاری خودرابه ستاددیه اهداکرد

خانواده جمشدیان با حضور در نمایندگی ستاد دیه اصفهان سند یک باب فروشگاه تجاری را در نجف‌آباد به نام ستاد دیه استان سند زدند. به گزارش دنیای اسرار:بانو جمشیدیان مادر دو فرزند هجده و هفت ساله، با نیت سر سلامتی حضرت ولیعصر (عج) و در روزهای منتهی به عید سعید فطر با انتقال مالکیت یک

Print Friendly, PDF & Email

خانواده جمشدیان با حضور در نمایندگی ستاد دیه اصفهان سند یک باب فروشگاه تجاری را در نجف‌آباد به نام ستاد دیه استان سند زدند.

به گزارش دنیای اسرار:بانو جمشیدیان مادر دو فرزند هجده و هفت ساله، با نیت سر سلامتی حضرت ولیعصر (عج) و در روزهای منتهی به عید سعید فطر با انتقال مالکیت یک باب دکان ۶ متری در پاساژ پردیس (واقع در خیابان میرداماد شهرستان نجف‌آباد)، تمام اختیارات ناشی از دخل و تصرف خود نسبت به این مال غیرمنقول را به ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان اصفهان واگذار کرد.

اسدالله گرجی‌زاده، مدیر نمایندگی ستاد دیه اصفهان با تقدیر از این اقدام خداپسندانه اظهار کرد: با این کمک که هزینه‌های ناشی از انتقال هم بر عهده مادر این خانواده (بعنوان مالک) بود، پیش‌بینی می‌شود افزون بر ۳۰ زندانی بدهکار در جرایم غیرعمد از بند رهایی یافته و با همت این بانوی اصفهانی به آغوش گرم خانواده بازگردند.

وی افزود: ستاد دیه بنا به ماهیت غیردولتی خود از ابتدای ماه رمضان تا به امروز با جمع‌آوری مبلغی نزدیک به ۴۳ میلیارد تومان، زمینه آزادی ۲۰۹ بدهکار مالی را فراهم نموده است که به سهم خود از همیاری خالصانه تمام اشخاص حقیقی و حقوقی در باب حبس‌زدائی ویژه ایام ماه رمضان تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت آماری زندانیان غیرعمد در اصفهان گفت: با وجود تدارک در برپایی ۷۶ آیین گلریزان حضوری و تلویزیونی در سطح استان و علی‌رغم آزادی ۱۸ درصد از مجموع زندانیان تحت حمایت ستاد دیه در طول ماه مهمانی خدا، اما متاسفانه هم‌اکنون ۹۲۴ بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیه‌ جرایم غیرعمد در سطح ندامتگاه‌های نصف‌جهان تحمل حبس می‌کنند که بنا به ماهیت خصوصی بودن دیون این بدهکاران، همیاری بیشتر خیرین خداجو و همکاری قضات محاکم در قبولی دادخواست‌های اعسار و تعدیل اقساط را مسئلت داریم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.