تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
کد خبر : 11595

با استفاده از محصولات با کیفیت ذوب‌آهن اصفهان ساختمان‌سازی و زیرساخت‌های حمل و نقل مقاوم‌سازی می گردد

با استفاده از محصولات با کیفیت ذوب‌آهن اصفهان ساختمان‌سازی و زیرساخت‌های حمل و نقل مقاوم‌سازی می گردد

با استفاده از محصولاتبا کیفیت ذوب‌آهن اصفهان ساختمان‌سازی و زیرساخت‌های حمل و نقل مقاوم‌سازی می گردد به گزارش دنیای اسرار:دکتر علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در محل نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان گفت: این شرکت مادر صنعت کشور و نقطه‌ی شروعی در عرصه صنعت

Print Friendly, PDF & Email

با استفاده از محصولاتبا کیفیت ذوب‌آهن اصفهان ساختمان‌سازی و زیرساخت‌های حمل و نقل مقاوم‌سازی می گردد

به گزارش دنیای اسرار:دکتر علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در محل نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان گفت: این شرکت مادر صنعت کشور و نقطه‌ی شروعی در عرصه صنعت بوده و اکنون نیز تکیه‌گاهیبرای صنایع قدیمی و نوپا است. وی سازندگی کشور را نتیجه‌ حمایت از تولیدات داخلی دانست و افزود : با وجود توانمندی و ظرفیت‌های ذوب‌آهن اصفهان به عنوان مادر صنعت کشور باید علاوه بر بازار داخلی ، بازار کشورهای همسایه را تامین کرد که این امر نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت و پایدار است .

وی در پایان خود را نیز فرزند ذوب‌آهن اصفهان دانست و خاطراتی از دوران خدمت مقدس سربازی و کار در مجتمع عظیم ذوب‌آهن اصفهان را بیان نمود.


دکتر رضایی معاون عمرانی استانداری فارس نیز ضمن بازدید از غرفه ذوب‌آهن اصفهان و آشنایی با محصولات شرکت گفت : محصولات این مجتمع عظیم صنعتی دارای کیفیت و استاندار بالای جهانی ا‌ست که با توجه به وجود این توانمندی ها وتنوعتولید،می‌توانیمازواردات محصول مشابه بی‌نیاز شویم.


وی کیفیت میلگردها شرکت در مقابل زلزله و جایگزینی تیرآهن H30 به جای تیرورق را یکی از دستاوردهای ذوبآهن دانست و افزود : با استفاده از محصولات با کیفیت ذوب‌آهن اصفهان ساختمان‌سازیو زیرساخت‌های حمل و نقل مقاوم‌سازی می گردد.

شایان ذکر است بیست و یکمین نمایشگاه بین‎المللی صنعت ساختمان فارس ، به عنوان بزرگترین نمایشگاهِ تامین کنند‌گان جنوب کشور آغاز به کار نمود.در این نمایشگاه ۱۵۰شرکت داخلی و خارجی آخرین توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در حوزه صنعت ساختمان و شهرسازی را به نمایش گذاشتند .

ذوب‌آهن اصفهان به عنوان تولیدکننده انواع فرآورده‌های فولادی ، با عرضه محصولات تولیدی خود به بازدیدکنندگان در این نمایشگاه حضوری فعال داشت ومجموعه کاملی از نمونه محصولات این شرکت به ویژه انواع میلگرد، تیرآهن‌های I ، ریل، تیرآهن‌های H ، آرک ، ناودانی و … در معرض دیدبازدیدکنندگان قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.