تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
کد خبر : 25158

با اشاره به اهمیت دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه، عنوان کرد:

با اشاره به اهمیت دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه، عنوان کرد:

به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه شورای اداری شهرستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید،  باتوجه به تمهیدات خوب اندیشیده شده و براساس قانون انتخابات و برنامه ریزی های صورت گرفته، انشاء ا… شاهد انتخاباتی باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم باشیم. فرماندار اصفهان افزود: انتخابات به

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه شورای اداری شهرستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید،  باتوجه به تمهیدات خوب اندیشیده شده و براساس قانون انتخابات و برنامه ریزی های صورت گرفته، انشاء ا… شاهد انتخاباتی باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

فرماندار اصفهان افزود: انتخابات به عنوان یک رویداد مهم سیاسی-اجتماعی در همه کشورها بالاخص کشور ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مردم می توانند خود تعیین کننده سرنوشتشان باشند.

سیستانی با اشاره به اعلام فهرست داوطلبان تأیید و رد صلاحیت شده در هشتم اردیبهشت ماه، اظهار داشت: از ۹۹۳ داوطلب ثبت نام شده، ۶۸۷ داوطلب توسط هیأت اجرایی و نهایتا ۵۹۳ نفر توسط هیأت نظارت تأیید و قریب به ۳۵۰ داوطلب نیز رد صلاحیت شدند.

وی افزود: ۶۶۰ داوطلب برای تصدی ۱۳ کرسی شورای شهر اصفهان ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۵ داوطلب انصراف و ۲۲۸ داوطلب نیز رد صلاحیت شدند.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده از روز نهم اردیبهشت ماه به مدت ۴ روز مهلت دارند، شکایات خود را به هیأت نظارت استان مستقر در استانداری اصفهان ارائه کرده تا بررسی و بازنگری مجدد در این خصوص صورت پذیرد.

سیستانی با بیان اینکه انتخابات، فرآیندی مهم و قانون مند است و می تواند آثار و برکات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بسیاری را برجای گذارد، افزود: انشاء ا… با حضور پرشور مردم و انتخاب افراد اصلح، بستر لازم برای خدمت رسانی بیشتر و مطلوبتر فراهم گردد.

وی اذعان داشت: ائمه جمعه و جماعات به عنوان بازوان قدرتمند در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب هستند و می توانند با اطلاع رسانی، زمینه را برای حل مشکلات فراهم سازند.

فرماندار اصفهان با اشاره به مواد ۷۱ و ۲۱ قانون انتخابات، تأکید کرد: باتوجه به شیوع بیماری کروناا و قرار داشتن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، دستگاه های اجرایی نسبت به فعال کردن کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی دستگاه ذی ربط اقدام و همکاری لازم را با دست اندر کاران امر انتخابات داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.