تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد خبر : 7044

با حضور استاندار اصفهان در شهرستان میمه، بهره برداری از پنج طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی این بخش آغاز شد

با حضور استاندار اصفهان در شهرستان میمه، بهره برداری از پنج طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی این بخش آغاز شد

با حضور استاندار اصفهان در شهرستان میمه، بهره برداری از پنج طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی این بخش آغاز شد با حضور دکتر عباس رضایی در بخش میمه بهره برداری از پنج طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی با اعتباری بالغ بر هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد. دنیای اسراربه نقل از اداره کل

Print Friendly, PDF & Email
با حضور استاندار اصفهان در شهرستان میمه، بهره برداری از پنج طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی این بخش آغاز شد
با حضور دکتر عباس رضایی در بخش میمه بهره برداری از پنج طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی با اعتباری بالغ بر هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

دنیای اسراربه نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در جلسه شورای اداری میمه که با حضور برخی از مدیران کل استان اصفهان در سینما فرهنگ این شهر تشکیل شد، برگزاری اینگونه نشست ها را موجب آشنایی بیشتر مسئولان با مشکلات و مسائل مردم خواند و افزود: پیش از انقلاب اسلامی فرصت بیان خواسته ها برای مردم فراهم نبود و انقلاب اسلامی نعمت آزادی بیان و حل مشکلات را برای همه ملت ایران به ارمغان آورد.
استاندار اصفهان با اشاره به این که با مقایسه امکانات امروز با قبل از انقلاب، به اقدامات و دستاوردهای بزرگ این چهل سال پی خواهیم برد؛ افزود: مشکلات معیشتی امروز مردم بدلیل حجم زیاد و فشار استکبارجهانی بوجود آمده است و ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب همه شیطنت ها و دشمنی های استکبار را خواهند داد.
رضایی در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان پرداخت و اظهارداشت: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری باید نسبت به تشکیل میز حل مشکلات بخش میمه و وزوان برای رسیدگی به مشکلات این بخش اهتمام ورزد.
وی با تاکید بر اینکه این میز حتی بصورت مجازی باید تشکیل شود، اظهارداشت: مسائل و مشکلات این بخش باید تا یکماه آینده احصاء و رسیدگی شده و گزارش آن به مردم ارائه شود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه بسیاری از مسائل و مشکلات در استان قابل پیگیری و حل شدن است، تصریح کرد: بروکراسی زیاد موجود در استان موجب انسداد همه فعالیت ها شده است.
عباس رضایی با تاکید بر اینکه باید تا جایی که امکان دارد اختیارات به شهرستانها واگذار شود، اظهارداشت: باید با رفع موانع تولید درراستای افزایش اشتغال در استان تلاش شود و در صورت افزایش اشتغال، مردم سایر مشکلات را حل خواهند کرد.
وی توانمندی ها و ظرفیت های بخش میمه را بسیار با ارزش خواند و افزود: باید از این ظرفیت ها که شامل پارک وحش، معادن ، بارندگی و هوای خوب است با سرمایه گذاری بخش خصوص استفاده شود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه مردم اداره کننده های خوبی هستند، گفت: نباید منتظر کمک های دولت بمانیم و باید با بهره مندی از ظرفیت های تبصره ۱۹ برای توسعه این بخش تلاش کنیم و در این راستا دولت به طور جدی از طرح های بخش خصوصی حمایت و استقبال می کند و حل مشکلات آنها را وظیفه خود می داند.
استاندار اصفهان به عدم رشد مطلوب استان اصفهان در مسکن روستایی اشاره کرد و افزود: این مشکل ناشی از همکاری نداشتن بانک ها و بنیاد‌مسکن با روستاییان است که در ماههای اخیر بهبود پیدا کرد و امیدواریم با تسهیلاتی که به مردم ارائه می شود رونق بیشتری پیدا کند.
گفتنی است با حضور دکتر عباس رضایی در بخش میمه بهره برداری از پنج طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی با اعتباری بالغ بر هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
این طرح ها شامل نیروگاه ۱۸ مگاواتی توان امید، ساختمان سینما فرهنگ میمه ، سالن چند منظوره فرهنگ روستای وزوان، ساختمان شورای اسلامی شهر وزوان است.
برای بهره برداری نیروگاه برق ۱۸ مگاواتی توان امید علاوه بر سرمایه گذاری هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، ۱۰ میلیون یورو توسط بخش خصوصی هزینه شده است که به طور مستقیم ۳۰ نفر اشتغالزایی داشته است.
برای بهره برداری ساختمان سینما فرهنگ شهر میمه هشت هزار میلیارد ریال و برای سالن چند ‌منظوره فرهنگ روستای وزوان ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و برای ساختمان شورای اسلامی شهر وزوان ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
همچنین امروز با حضور مسئولان ساخت کارخانه فراوری سنگ شهر لایبید به مساحت سه هکتار و سرمایه گذاری اولیه ۲۰۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۲۰۰ نفر آغاز شده است.
شایان ذکر است استاندار اصفهان در بدو ورود به شهر میمه با حضور در گلستان شهدا با نثار گل به شهدای والامقام این شهر ادای احترام کرد.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.