تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
کد خبر : 12925

با حضور فرماندار اصفهان صورت پذیرفت، آیین تجلیل از کارمندان بسیجی نمونه ادارات شهرستان

با حضور فرماندار اصفهان صورت پذیرفت، آیین تجلیل از کارمندان بسیجی نمونه ادارات شهرستان

با حضور فرماندار اصفهان صورت پذیرفت، آیین تجلیل از کارمندان بسیجی نمونه ادارات شهرستان با حضور فرماندار اصفهان صورت پذیرفت، آیین تجلیل از کارمندان بسیجی نمونه ادارات شهرستان سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما باید در جهت ترویج و تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی در ادارات تلاش کنیم. به گزارش دنیای اسرار،

Print Friendly, PDF & Email

با حضور فرماندار اصفهان صورت پذیرفت، آیین تجلیل از کارمندان بسیجی نمونه ادارات شهرستان

با حضور فرماندار اصفهان صورت پذیرفت، آیین تجلیل از کارمندان بسیجی نمونه ادارات شهرستان سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما باید در جهت ترویج و تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی در ادارات تلاش کنیم.
به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در آیین تجلیل از کارمندان بسیجی نمونه ادارات شهرستان، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، به اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف، اشاره کرد و گفت: اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون باور و فرهنگ عمیق دینی و اسلامی و ثمره دیدگاه و اندیشه های والای بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است. فرماندار اصفهان با اشاره به تشکیل شجره طیبه بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در کشور، افزود: پیروزی های پی در پی و اقتدار کشور از ابتدای انقلاب تاکنون مرهون تشکیل شجره طیبه بسیج، فرهنگ و روحیه بسیجی و ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیان جان برکف بوده است. وی با تأکید بر اینکه ما باید شهیدان رجائی و باهنر را به عنوان دو الگوی جهادی در نظر داشته باشیم، خاطرنشان کرد: ما باید سیره و روش دولتمردانی همچون رجائی و باهنر را سرلوحه برنامه های خود قرار داده و از این آموزه ها در هفته دولت بهره مند گردیم. سیستانی با بیان اینکه کارمندان بسیجی ادارات باید الگویی برای دیگران باشند، تأکید کرد: ما باید با برنامه ریزی صحیح، در جهت ترویج و تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی در ادارات تلاش کنیم. فرماندار اصفهان با اشاره به اهداف و مأموریت های بسیجیان، تصریح کرد: بسیجیان باید با ترویج فرهنگ خودسازی، خودتغییری و تغییر سبک زندگی در جامعه، در جهت رفع مشکلات موجود گام بردارند. سیستانی افزود: اقدامات مقتضی پیرامون استقرار پایگاه مقاومت بسیج ادارات، انجام خواهد شد. وی بر اهمیت ارتقاء روحیه نشاط و امیدآفرینی در جامعه، تأکید کرد و گفت: باتوجه به تحریم ها و فشارهای اقتصادی موجود، ما باید بهترین امیدآفرینان عرصه کار و خدمت باشیم. فرماندار اصفهان با اشاره به انتخابات سال جاری، افزود: مهمترین معیار سنجش پایداری و پاسداری از نظام، حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است که مهمترین شمشیر علیه دشمن است. سیستانی تأکید کرد: کارکنان بسیجی باید به دور از هرگونه تفکر و سلیقه حزبی و سیاسی و با خدمت صادقانه و تکریم ارباب رجوع، زمینه را برای تقویت حس مشارکت و حضور مؤثر مردم در عرصه های گوناگون، فراهم سازند. گفتنی است، در آیینی با حضور سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان از کارمندان بسیجی نمونه ادارات شهرستان تجلیل شد.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.