تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
کد خبر : 22106

با همت بلند صنعتگران نفت، تعمیرات اساسی مولد برق شماره ۵شرکت پالایش نفت اصفهان انجام می شود

با همت بلند صنعتگران نفت، تعمیرات اساسی مولد برق  شماره ۵شرکت پالایش نفت اصفهان انجام می شود

به گزارش دنیای اسرار:مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان، پیش‌بینیدوره تعمیرات اساسی این تجهیز کلیدی را حدود ۴۵ روز کاری اعلام کرد و گفت: سعی می‌شودبا ادامه فعالیت‌ها به صورت مستمر و تلاش بی‌وقفه همکاران، این تعمیرات زودتر ازموعد به پایان برسد. علیرضا قزوینی زاده با بیان اینکه تعمیرات این مولد از ۱۵

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان، پیش‌بینیدوره تعمیرات اساسی این تجهیز کلیدی را حدود ۴۵ روز کاری اعلام کرد و گفت: سعی می‌شودبا ادامه فعالیت‌ها به صورت مستمر و تلاش بی‌وقفه همکاران، این تعمیرات زودتر ازموعد به پایان برسد.


علیرضا قزوینی زاده با بیان اینکه تعمیرات این مولد از ۱۵ آذر ماه آغاز می شود، افزود: در این تعمیرات واحد‌های بهره‌برداری، بازرسی فنی، مهندسی عمومی و HSE همکاری خواهند داشت.

وی، انجام تعمیرات اساسی در واحد‌های شرکت پالایش نفت اصفهان را با در نظر گرفتن تمام شرایط عملیاتی در دست اجرا دانست و گفت: کارخانه برق واقع در واحد آب و برق و بخار مجهز به ۵ ژنراتور برق با ظرفیت ۱۶ مگاوات است که هر ژنراتور پس از ۶۰ هزار ساعت کارکرد تحت تعمیرات اساسی قرار می‌گیرد.
شرکت پالایش نفت اصفهان فعالیت خود را در زمینه پالایش نفت خام و تولید فرآورده‌های نفتی و تامین خوراک صنایع پایین دستی از سال ۱۳۵۸ آغاز نموده است و حدود ۲۳ درصد از فرآورده‌های نفتی مورد نیاز کشور را تولید می‌کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.