تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
کد خبر : 18637

با همکاری پلیس و شهروند پاکدست “شهرضا”، طلاهای گم شده به دست صاحبش رسید

با همکاری پلیس و شهروند پاکدست “شهرضا”، طلاهای گم شده به دست صاحبش رسید

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: با همکاری یک شهروندان پاکدست و ماموران این فرماندهی، طلاهای گم شده به ارزش ۲ میلیارد ریال به صاحبش برگردانده شد. به گزارش  دنیای اسرار: سرهنگ” صادق کاظم زاد” در تشریح این خبر اظهار داشت: یکی از شهروندان به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا مراجعه و عنوان کرد یک

Print Friendly, PDF & Email


فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: با همکاری یک شهروندان پاکدست و ماموران این فرماندهی، طلاهای گم شده به ارزش ۲ میلیارد ریال به صاحبش برگردانده شد.

به گزارش  دنیای اسرار: سرهنگ” صادق کاظم زاد” در تشریح این خبر اظهار داشت: یکی از شهروندان به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا مراجعه و عنوان کرد یک کیسه حاوی تعداد زیادی طلاجات در خودروی او جا مانده و از آنجا که تا کنون چشم طمع به مال کسی نداشتم به منظور یافتن صاحب اصلیش آنها را به این مکان آوردم.

وی افزود: پس از اظهارات این شهروند پاکدست، ماموران بلافاصله دست بکار شده و تلاش ها و اقدامات ویژه و تخصصی خود را برای یافتن صاحب اصلی طلاها آغاز کردند تا اینکه سرانجام صاحب اصلی طلاها که خانم میانسالی بود شناسایی و بعد از مطابقت نشانی های اعلامی از سوی وی طلاها به او بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه ارزش طلاها برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۲میلیارد ریال بوده است اظهار داشت: هنگام تحویل طلاها به صاحب اصلی آن، طی مراسمیاز شهروند پاکدستی که طلاهای گم شده را به پلیس تحویل داده بود تا صاحبش هر چهزودتر پیدا شود نیز قدردانی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اقدام راننده تاکسی نشان می دهد که مردم به پلیس خدمتگزار خود اعتماد دارند اظهار داشت: مردم باید بدانند که پلیس خدمتگزاری امین و قابل اعتماد و محرم اسرار آنها و حافظ جان، مال و ناموس آنها است و در رفع مشکل آنها از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.