تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
کد خبر : 20394

بخشیده شدن سومین محکوم به قصاص در زندان کاشان

بخشیده شدن سومین محکوم به قصاص در زندان کاشان

رییس زندان کاشان خبر داد: بخشیده شدن سومین محکوم به قصاص در زندان کاشان به گزارش  دنیای اسرار:رییس زندان کاشان از بخشیده شدن سومین فرد محکوم به قصاص در این زندان قبل از اجرای حکم توسط اولیای دم خبر داد. محسن محبوبی اظهار کرد: فرد محکوم، در سال ۱۳۸۱ هنگام درگیری، مرد ۲۶ ساله ای

Print Friendly, PDF & Email

رییس زندان کاشان خبر داد:

بخشیده شدن سومین محکوم به قصاص در زندان کاشان

به گزارش  دنیای اسرار:رییس زندان کاشان از بخشیده شدن سومین فرد محکوم به قصاص در این زندان قبل از اجرای حکم توسط اولیای دم خبر داد.

محسن محبوبی اظهار کرد: فرد محکوم، در سال ۱۳۸۱ هنگام درگیری، مرد ۲۶ ساله ای را به قتل رسانده بود که پس از هشت سال دستگیر و به زندان کاشان معرفی شد.

وی افزود: صبح روز دوشنبه تلاشهای خیرخواهانه مجموعه دادستانی و زندان کاشان و مشارکت نیکوکاران این شهر برای دعوت دو طرف دعوا به مصالحه و اصلاح ذات البین به نتیجه رسید و فرد محکوم به آغوش خانواده برگشت.

رییس زندان کاشان تصریح کرد: اقدام فداکارانه خانواده مقتول شایسته تقدیر است زیرا هر کس جان انسانی را نجات دهد، به مانند آن است که یک جامعه را نجات داده است.

محبوبی تاکید کرد: جامعه شتابان امروز، نیازمند فرهنگ صلح و سازش است تا آثار اجتماعی اختلاف ها به ویژه در گروه جوانان و نوجوانان در جامعه کم شود. شهروندان باید بیش از پیش با آموزه های بخشش، سازش و گذشت به عنوان اصل های اساسی فرهنگ و اخلاق دینی آشنا شده و بر این اساس رفتار کنند.

رئیس زندان کاشان با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم گفت: هدف از شهادت حضرت حسین بن علی (ع) و یارانش، برپایی فرهنگ خیرخواهی، دعوت به نیکی، آزادگی و گذشت بود تا آنجا که در اولین خطبه قبل از حرکت به سفر کربلا فرمود: هر کس ببخشد به سعادت می رسد.

وی افزود: پیش از این در روزهای هشتم و یازدهم ماه جاری نیز دو نفر از زندانیان کاشان قبل از اجرای حکم قصاص، با اعلام گذشت اولیای دم از اعدام نجات یافتند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.