تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
کد خبر : 3289

بخش عمده ای از بدهی های پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان پرداخت شده است

بخش عمده ای از بدهی های پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان پرداخت شده است

پایگاه خبری دنیای اسرار   بخش عمده ای از بدهی های پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان پرداخت شده است   شهردار اصفهان با اشاره به این که بخش عمده ای از بدهی های پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان پرداخت شده است، گفت: مدیریت شهری اصفهان به عنوان سهامدار ۶۰ درصدی پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

 

بخش عمده ای از بدهی های پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان پرداخت شده است

 

شهردار اصفهان با اشاره به این که بخش عمده ای از بدهی های پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان پرداخت شده است، گفت: مدیریت شهری اصفهان به عنوان سهامدار ۶۰ درصدی پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان نقش حمایتی و تسهیل گری در امور این پروژه را دارد و همچنین دسترسی ها و زیرساخت های این پروژه را ایجاد خواهد کرد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در حاشیه جلسه بررسی پروژه نمایشگاه بین المللی  اصفهان با اشاره به برگزاری منظم جلسات سیاست‌گذاری و پیگیری پروژه‌های بزرگ شهر اصفهان اظهار داشت: بررسی پروژه‌های بزرگ شهر اصفهان به صورت منظم هر ۱۵ روز یک‌بار انجام می‌شود، در جلسه امروز نیز مشکلات و موانع فراروی پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان مورد بحث و نظر قرار گرفت.

وی با اشاره به این که پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان طی ۹ ماه گذشته و در دوره مدیریت جدید شهری ۱۰ درصد پیشرفت داشته است، اذعان داشت: تاکنون این پروژه بیش از ۴۲ درصد پیشرفت داشته که امید است با رفع مشکلات، سرعت اجرای آن دوچندان شود.

شهردار اصفهان با بیان این که بخش عمده ای از بدهی های پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان پرداخت شده و اجرای این پروژه سرعت گرفته است، تصریح کرد: شهرداری به عنوان سهامدار ۶۰ درصدی این پروژه نقش حمایتی و تسهیل گری در امور را دارد و دسترسی ها و زیرساخت های آن را نیز ایجاد می کند.

وی با تاکید بر این که شهرداری به دنبال جذب سرمایه گذار برای اجرای پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان است، اظهار کرد: مدیریت شهری و اتاق بازرگانی به عنوان سهامداران عمده این پروژه موانع اجرای ساخت نمایشگاه بین المللی را بررسی و برطرف خواهند کرد.

نوروزی با اشاره به افزایش قیمت ارز ادامه داد: مشکلات ارزی باعث شد هزینه های اجرای پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان دوبرابر شود بنابراین به دنبال تمهیدات جدید برای برون رفت از این وضعیت تا ۱۵ روز آینده هستیم.

فاز نخست نمایشگاه بزرگ اصفهان اوایل سال ۹۸ افتتاح می‌شود

معاون عمران شهری شهردار اصفهان در جلسه بررسی پیشرفت پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان اظهار کرد: ۷۰ درصد سهام نمایشگاه متعلق به شهرداری اصفهان است، از این رو دغدغه مدیریت شهری بهره برداری از این پروژه در زمان اعلام شده است.

ایرج مظفر با بیان اینکه پروژه نمایشگاه یکی از پروژه‌های بزرگ شهر اصفهان است، افزود: این پروژه در حال حاضر ۴۲ درصد پیشرفت داشته و قرار است سالن اصلی آن که یکی از بزرگترین سالن‌های نمایشگاهی کشور به شمار می رود، به همراه ساختمان‌های تاسیسات و پشتیبانی در فاز اول به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان یکی از ضروری‌ترین نیازهای اصفهان است که فاز اول آن اوایل سال ۹۸ افتتاح خواهد شد و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: پروژه نمایشگاه یک پتانسیل اقتصادی است که با برخورداری از استانداردهای جهانی می‌تواند باعث رونق سرمایه‌گذاری و برندی برای شهر باشد.

بهره برداری از  فاز نخست شهرک نمایشگاهی اصفهان تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان نیز در این بازدید گفت: در صورتی که سهامداران به تعهدات خود عمل کنند، فاز نخست شهرک نمایشگاهی اصفهان تا پایان امسال به مرحله بهره‌برداری مقدماتی می‌رسد.

علی یارمحمدیان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان از آذرماه ۹۴ آغاز شد، افزود: این پروژه تا مهرماه سال گذشته و با برجا گذاشتن بدهی‌های بسیار زیاد به ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی رسید اما به دلیل همین بدهی‌ها متوقف شد.

وی با بیان اینکه از مهرماه ۹۶ تا هفته نخست تیرماه امسال، فعالیت‌های زیادی به منظور ادامه اجرای نمایشگاه بزرگ اصفهان صورت گرفت، تصریح کرد: در نخستین گام، حدود ۲۵ میلیارد تومان بدهی شرکت نمایشگاه‌ها به بانک‌های عامل و پیمانکاران اجرایی تسویه شد تا عملیات اجرایی نمایشگاه از سر گرفته شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه طی ۹ ماه گذشته شاهد پیشرفت ۱۰ درصدی در عملیات اجرایی پروژه نمایشگاه بزرگ بوده‌ایم، اضافه کرد: پیشرفت کنونی پروژه به ۴۲ درصد رسیده و در کنار آن برنامه‌ریزی برای تکمیل فاز نخست نمایشگاه بزرگ اصفهان صورت گرفته است.

یارمحمدیان در توضیح امکانات فاز نخست پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان گفت: این فاز ۱۷ هزار مترمربع سالن نمایشگاهی را در خود جای داده و همچنین شرایط مطلوبی را برای برگزاری نمایشگاه‌ها و حضور مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان در آن فراهم خواهد آورد.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.