تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
کد خبر : 17300

برای شکست کرونا، مجازی تفریح کنید

برای شکست کرونا، مجازی تفریح کنید

به گزارش دنیای اسرار:معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان که یکی از بخش‌های فعال این سازمان در نوروز هر سال بود، امسال و در مقابل مهمان ناخوانده‌ای به نام ویروس کرونا، فعالیت‌های خود را به فضای مجازی برده تا شهروندان اصفهانی در روزهایی که مجبور هستند در خانه بمانند از ورزش و

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان که یکی از بخش‌های فعال این سازمان در نوروز هر سال بود، امسال و در مقابل مهمان ناخوانده‌ای به نام ویروس کرونا، فعالیت‌های خود را به فضای مجازی برده تا شهروندان اصفهانی در روزهایی که مجبور هستند در خانه بمانند از ورزش و تفریح غافل نشوند.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در این خصوص اظهار داشت: پیش از فرا رسیدن عید نوروز و زمانی که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد، به ادارات زیرمجموعه معاونت ورزشی تفریحی سازمان اعلام کردیم که متناسب با این شرایط برنامه‌ریزی و برنامه‌های خود را تدوین کنند.

حبیب‌اله ناظریان ادامه داد: در همین راستا وب‌سایت vcci.ir  با عنوان فرهنگسرای مجازی، توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری طراحی شده که هر سه معاونت سازمان برنامه‌های خود را ذیل آن طراحی و اجرا می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه تمام این برنامه‌ها برای شبکه‌های اجتماعی طراحی شده است، افزود: مدیران و معاونان سازمان تأکید دارند که پس از برطرف شدن مشکل ویروس کرونا، برنامه‌های سازمان مانند گذشته در تمام ابعاد و متناسب با نیاز همه شهروندان پیش‌بینی شود اما تا زمانی که مردم برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در خانه هستند در تمام ابعاد فرهنگی، هنری، ورزشی و تفریحی برای آنها برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان درباره برنامه‌های اداره تفریحی این معاونت گفت: ۱۰۰ کلیپ صوتی از جمله قصه‌گویی و ۲۰ کلیپ تصویری کتاب‌سازی مخصوص کودکان،۱۰ کلیپ تصویری آموزش بازی در خانه به همراه ۵۰ پوستر آموزش بازی جهت انتشار در فضای مجازی طراحی و تهیه شده تا کودکان و نوجوانان بتوانند این بازی‌ها را با اعضای خانواده در منازل خود انجام دهند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه “بازی با هیچ” تصریح کرد: مسابقات رباتیک و جشنواره ساخت اسباب‌بازی به صورت مجازی و همچنین مسابقه دومینو به صورت خانوادگی برای منازلی که حیاط دارند و منازل آپارتمانی طراحی شده است.

ناظریان با تأکید دوباره بر اینکه تمام برنامه‌های آموزشی و جشنواره‌ها به صورت مجازی اجرا می‌شود، بیان کرد: تمام اماکن ورزشی وابسته به شهرداری همچنان تعطیل بوده و تا ابلاغ دستورالعمل جدید ستاد مبارزه با کرونا تعطیل خواهد بود.

وی در پاسخ به اینکه برای هفته اصفهان و مناسبت‌های پیش رو چه تمهیداتی اندیشیده شده است، اضافه کرد: برای هفته اصفهان نیز برنامه‌هایی بر اساس مدل فعلی و به صورت مجازی در دست اقدام داریم.

ناظریان درباره نقش ورزشکاران اصفهانی برای فرهنگ‌سازی در زمینه مراقبت‌های بهداشتی و مبارزه با بیماری کرونا گفت: ورزشکاران در تمام دنیا محبوب قلبها هستند؛ به خصوص پیشکسوتان و ورزشکارانی که در رشته خود قهرمان المپیک، جهان و آسیا هستند لذا سخنان آنها بر مردم بسیار تأثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه می‌بینم که آحاد مردم یکدیگر را به رعایت مسائل بهداشتی تشویق می‌کنند لذا امیدوارم همه شهروندان با رعایت این نکات از نعمت سلامتی برخوردار باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.