تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
کد خبر : 12273

بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک بزرگ شمال اصفهان

بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک بزرگ شمال اصفهان

بررسی مسائل و مشکلاتواحدهای تولیدی و صنعتی شهرک بزرگ شمال اصفهان استاندار اصفهان باهمراهی جمعی از مدیران کل استانی و مسوولین شهرستان شاهین شهر و میمه از شهرک صنعتی بزرگ شمال اصفهان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی این شهرک قرار گرفت. به گزارش دنیای اسرار، در این بازدید استاندار

Print Friendly, PDF & Email

بررسی مسائل و مشکلاتواحدهای تولیدی و صنعتی شهرک بزرگ شمال اصفهان

استاندار اصفهان باهمراهی جمعی از مدیران کل استانی و مسوولین شهرستان شاهین شهر و میمه از شهرک صنعتی بزرگ شمال اصفهان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی این شهرک قرار گرفت.

به گزارش دنیای اسرار، در این بازدید استاندار و همراهان پس از سرکشی به واحدهای تولیدی در جلسه ای با حضور مسوولین و فعالان اقتصادی به تبادل نظر در خصوص مسائل ومشکلات پیش روی این شهرک صنعتی پرداختند و پس از پاسخگویی مدیران استانی، مقرر گردید پیگیری لازم بر اساس تصمیمات اتخاذ شده به عمل آید.

سید مصطفی علوی،مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در حاشیه این دیدار در خصوص وضعیت گازرسانی بهصنایع استان گفت:درحال حاضر بیش از۸ هزار و۶۰۰واحدصنعتی استان، از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی، برضرورت شتاب در گازرسانی به صنایع، با هدف تقویت چرخه ی تولید و در جهت کاهش مصرف سوخت های فسیلی بویژه درسال رونق تولید تاکید کرد و اظهار داشت: در صورت تامین منابع و اخذ مجوزات قانونی، عملیات گازرسانی به واحدهای صنعتی فاقد گاز تا پایان سال ۹۸ اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود: کمک به چرخه ی تولید و اقتصاد یک وظیفه مهم است و اینگونه بازدیدها و ارتباطات نزدیک مسئولین و صاحبان صنایع به حل و فصل مسایل و مشکلات بخش صنعت کمک شایانی خواهد کرد.

علوی، افزود: هر چقدر در فضای کاری حس صمیمیت و کار تیمی بیشتر باشد کارها با سرعت بیشتری به ثمر خواهد رسید و از تلاش در جهت حل مشکلات مردم عزیز، لذت بیشتری خواهیم برد.

گفتنی است استاندار محترم اصفهان به همراه مدیران اجرایی استان به صورت ماهیانه در یک منطقه صنعتی در سطح استان حضور می یابد و درآن جلسات صاحبان صنایع تولیدی و مدیران اجرایی، بی واسطه  به بررسی و حل مشکلات می پردازند.    

   
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.