تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
کد خبر : 20753

برنامه ریزی جدی شورای شهر برای مهارت آموزی

برنامه ریزی جدی شورای شهر برای مهارت آموزی

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان: بسیاری از فارغ‌التحصیلان آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به سمت آموزش‌های تئوری رفته و از آموزش‌های عملی بهرمند نیستند. به گزارش دنیای اسرار:در حاشیه آئین امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین بخشی مدیریت شهری و دستگاه‌های متولی‌آموزش‌های مهارتی استان اصفهان در راستای توسعه مهارت‌های کاربردی و فرهنگ اجتماعی، علیرضا نصر اصفهانی رئیس

Print Friendly, PDF & Email

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان: بسیاری از فارغ‌التحصیلان آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به سمت آموزش‌های تئوری رفته و از آموزش‌های عملی بهرمند نیستند.

به گزارش دنیای اسرار:در حاشیه آئین امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین بخشی مدیریت شهری و دستگاه‌های متولی‌آموزش‌های مهارتی استان اصفهان در راستای توسعه مهارت‌های کاربردی و فرهنگ اجتماعی، علیرضا نصر اصفهانی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دنیای اسرار گفت: جلسه‌ی امروز یک جلسه تعاملی بین نهادهای مرتب با آموزش‌های فنی‌حرفه‌ای بود که با محوریت شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد.
وی با بیان اینکه این امر برای اولین‌بار در شهر اصفهان اتفاق افتاده است افزود: امیدواریم که این اقدام باعث الگو گیری سایر شهرها و استان‌های کشور شود و همچنین پیامدهای این حرکت فقط در قالب یک جلسه نباشد بلکه موارد مطرح شده عملیاتی شود و ما شاهد جهش خوبی در بحث مهارت آموزی باشیم.
نصر اصفهانی با اشاره به اینکه مهارت‌‌آموزی یکی از اموری است که باید به صورت جدی برای آن برنامه‌ریزی داشته باشیم تصریح کرد: بسیاری از فارغ‌التحصیلان آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به سمت آموزش‌های تئوری رفته و از آموزش‌های عملی بهرمند نیستند.
وی ادامه داد: حتی در برخی از موارد در رشته‌های مهندسی نیز شاهد این امر هستیم و ما کار عملی و میدانی را کمتر آموزش داده‌ایم.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: امیدواریم برنامه ریزی‌های انجام شده به گونه‌ای پیش رود که منجر به زنده شدن بیشتر مهارت‌های فنی و حرفه‌ای شود و این نشست‌ها باعث باز شدن باب گفتگوها و تصمیمات بعدی شود.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.