تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 32566

برپایی بازارچه موقت نوروزی در مناطق ۳ و ۱۲

برپایی بازارچه موقت نوروزی در مناطق ۳ و ۱۲

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خبر داد: برپایی بازارچه موقت نوروزی در مناطق ۳ و ۱۲ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از ایجاد بازارچه موقت نوروزی در مناطق ۳ و ۱۲ برای فعالیت دست‌فروشان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:روح الله ابوطالبی با اعلام این خبر گفت: گره‌های ترافیکی

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

برپایی بازارچه موقت نوروزی در مناطق ۳ و ۱۲

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از ایجاد بازارچه موقت نوروزی در مناطق ۳ و ۱۲ برای فعالیت دست‌فروشان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:روح الله ابوطالبی با اعلام این خبر گفت: گره‌های ترافیکی و سد معبر در خیابان‌ های علامه مجلسی (منطقه سه) و شهید مطهری (منطقه ۱۲) تردد و امدادرسانی‌های احتمالی در این محدوده ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

او افزود: به همین دلیل طبق مصوبه شورای تأمین و هماهنگی‌های انجام شده با محوریت اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری و همکاری مناطق ۳ و ۱۲ شهرداری اصفهان، مقرر شده از ۲۶ تا ۲۹ اسفندماه سال جاری از بساط کردن دست‌فروشان در خیابان‌های علامه مجلسی و شهید مطهری جلوگیری و میدان امام علی(ع) و محوطه مجاور ایستگاه متروی میدان شهید علیخانی در منطقه ملک‌شهر برای استقرار موقت آن‌ها در نظر گرفته شود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازارچه موقت از ۲۶ تا ۲۹ اسفندماه به مدت ۴ روز از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۳:۰۰ به صورت یکسره برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: تمامی مباحث و استانداردهای امنیتی، انضباطی و بهداشتی در این خصوص بررسی و رصد می‌شود تا شهروندان بتوانند بدون هیچ مشکلی در این مسیرها تردد کنند.

او با تأکید بر اینکه دست‌فروشان باید جهت حضور در این محدوده‌ها در مناطق شهرداری ثبت‌نام کنند، اظهار کرد: این اداره کل طبق قانون در روزهای پایانی سال در مناطق پانزده‌گانه و معابر برای جلوگیری از بساط کردن و سد معبر دست‌فروشان اقدام می‌ کند.

به گفته ابوطالبی، بازارهای روز سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری همچون جمعه‌بازار بعثت در روزهای پایانی سال فعال هستند و دست‌فروشان می‌توانند به این مکان‌ها نیز مراجعه کنند.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.