تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
کد خبر : 32116

برگزاری اجتماع ۱۵ هزار نفری رزمندگان خمینی شهری همزمان با روز حماسه و ایثار شهرستان خمینی شهر

برگزاری اجتماع ۱۵ هزار نفری رزمندگان خمینی شهری همزمان با روز حماسه و ایثار شهرستان خمینی شهر

اجتماع ۱۵ هزار نفری رزمندگان خمینی شهری در روز ۵ اسفند ماه همزمان با روز حماسه و ایثار شهرستان خمینی شهر در حسینیه ثارالله برگزار شد. به گزارش خبرنگار دنیای اسرار:سرهنگ فصیحی فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر گفت: هدف از برگزاری این برنامه، گرامیداشت یاد و خاطره ۲۳۰۰ شهید شهرستان خمینی شهر به ویژه ۱۸۱

Print Friendly, PDF & Email

اجتماع ۱۵ هزار نفری رزمندگان خمینی شهری در روز ۵ اسفند ماه همزمان با روز حماسه و ایثار شهرستان خمینی شهر در حسینیه ثارالله برگزار شد.
به گزارش خبرنگار دنیای اسرار:سرهنگ فصیحی فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر گفت: هدف از برگزاری این برنامه، گرامیداشت یاد و خاطره ۲۳۰۰ شهید شهرستان خمینی شهر به ویژه ۱۸۱ شهید عملیات خیبر بود. وی افزود: شهرستان خمینی شهر نقش ویژه ای در جنگ هشت سال دفاع مقدس ایفا نموده است که این خود بیانگر فداکاری و دلاوری مردم خمینی شهر در شکل گیری انقلاب اسلامی است و ما وظیفه خود می دانیم با برگزاری اجتماع ۱۵ هزار نفری رزمندگان به صورت هر ساله فرهنگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی مردم این شهرستان را گرامی بداریم. لازم به ذکر است این برنامه با سخنرانی سردار گرامی مسئول پشتیبانی قرارگاه خاتم الانبیا تهران، حجت الاسلام نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، سلیمی فرماندار و حاج حیدری شهردار خمینی شهر و سایر مسئولان شهرستان خمینی شهر همراه بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.