تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
کد خبر : 22093

برگزاری اولین جشنواره ملی طراحی پوستر با موضوع مدیریت مصرف آب و برق

برگزاری اولین جشنواره ملی طراحی پوستر با موضوع مدیریت مصرف آب و برق

نخستین جشنواره “طراحی پوستر ‌مدیریت مصرف برق و آب” با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف این دو عنصر حیاتی برای ارسال آثار علاقه‌مندان فراخوان داد. به گزارش دنیای اسرار:این جشنواره که برای نخستین بار توسط روابط عمومی وزارت نیرو و با مشارکت روابط عمومی‌های شرکت‌های‌ توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان و آب و فاضلاب استان

Print Friendly, PDF & Email

نخستین جشنواره “طراحی پوستر ‌مدیریت مصرف برق و آب” با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف این دو عنصر حیاتی برای ارسال آثار علاقه‌مندان فراخوان داد.

به گزارش دنیای اسرار:این جشنواره که برای نخستین بار توسط روابط عمومی وزارت نیرو و با مشارکت روابط عمومی‌های شرکت‌های‌ توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان و آب و فاضلاب استان اصفهان با شعار مدیریت مصرف برق و آب برگزار می‌شود، برای حضور و انتخاب برترین آثار ارسال شده شرکت‌کنندگان به‌ویژه هنرمندان طراح و گرافیست کشور برگزار خواهد شد.

در فراخوان جشنواره “طراحی پوستر ‌مدیریت مصرف برق و آب” محورها در دو بخش آب و برق برای ارسال آثار علاقه‌مندان طراحی شده است.

در فراخوان بخش آب این جشنواره، “مدیریت مصرف آب و شرایط اقلیمی”، “مدیریت مصرف آب و نسل‌های آینده” و “مدیریت مصرف آب و اصلاح سبک زندگی” و در بخش برق نیز “مدیریت مصرف برق در ساعت اوج”، “انرژی‌های تجدیدپذیر” و “فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف انرژی و نسل آینده” مورد توجه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان به‌حضور در این جشنواره می‌توانند از ۱۰ آذر تا ۱۵ دی‌ماه سال‌جاری از طریق تارنمای جشنواره به نشانی eepdc.ir ثبت‌نام کنند.

دبیرخانه این جشنواره در شهر اصفهان واقع شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی [email protected] مراجعه و یا با شماره واتساپ ۰۹۰۲۹۱۴۶۷۷۲ ارتباط برقرار کنند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.