تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
کد خبر : 22638

برگزاری بیست و سومین جشنواره شهید رجایی در استان اصفهان

برگزاری بیست و سومین جشنواره شهید رجایی در استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان: بیست و سومین جشنواره شهید رجایی در استان اصفهان با هدف تجلیل از دستگاه‌های اجرایی و کارمندان برتر در عرصه خدمت‌رسانی به ویژه در بحران کرونا برگزار می‌شود.نعمت‌الله اکبری در نشست مطبوعاتی خود که به مناسبت برگزاری بیست و سومین جشنواره شهید رجایی برگزار شد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان: بیست و سومین جشنواره شهید رجایی در استان اصفهان با هدف تجلیل از دستگاه‌های اجرایی و کارمندان برتر در عرصه خدمت‌رسانی به ویژه در بحران کرونا برگزار می‌شود.
نعمت‌الله اکبری در نشست مطبوعاتی خود که به مناسبت برگزاری بیست و سومین جشنواره شهید رجایی برگزار شد گفت: همه ساله این جشنواره همزمان با هفته دولت و روز کارمند برگزار می‌شد.
وی افزود: متاسفانه امسال به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کووید ۱۹ برگزاری این جشنواره به تعویق افتاد و هم‌اکنون با توجه به شرایط مطلوب بوجود آمده، طی چند روز آینده برگزار می‌شود.
اکبری با اشاره به هدف از برگزاری جشنواره شهید رجایی تصریح کرد: جشنواره شهید رجایی با هدف تجلیل از دستگاه‌های اجرایی و کارمندان برتر در عرصه خدمت‌رسانی به ویژه در بحران کرونا برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برگزیدگان این جشنواره در پنج گروه آموزشی و پژوهشی، تولیدی و خدماتی، فرهنگی، توسعه و زیرساخت، رفاه و سلامت جامعه و قضایی که در هر گروه با توجه به شاخص‌های تعیین شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان گفت: فرایند انتخاب برگزیدگان بر اساس دو شاخص عمومی و خصوصی انجام می‌گیرد.
وی افزود: شاخص عمومی در جهت توانمندسازی سازمان‌ها در نظر گرفته شده و شاخص‌های تخصصی نیز جداگانه بررسی می‌شوند تا نقاط ضعف و قوت سازمان‌ها و ادارات مشخص شده که بتوانند در رفع یا تقویت آن‌ها تلاش کنند.
نعمت‌الله اکبری با اشاره به همه‌گیری ویروس کرونا گفت: دستگاه‌هایی که بیشترین فعالیت، نقش و تاثیرگذاری را در مقابله و پیشگیری از این همه‌گیری داشته‌اند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان در خصوص آزمون استخدامی سال ۹۹ خاطرنشان کرد: هفتمین آزمون استخدامی نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود که خوشبختانه روز جمعه این آزمون برگزار می‌شود.
وی افزود: ۲۴ هزار و ۲۱۳ نفر در این آزمون شرکت می‌کنند.
اکبری با بیان اینکه سهمیه استان اصفهان در این آزمون ۱۹۰۸ نفر است گفت: در این آزمون ۱۹۰۸ نفر پذیرفته خواهند شد که بیشترین تعداد پذیرفته شدگان مربوط به آموزش و پرورش با ظرفیت ۱۷۰۲ نفر است.
وی افزود: از هر ۱۳ نفر که در آزمون استخدامی شرکت می‌کنند یک نفر پذیرفته خواهد شد.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.