تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
کد خبر : 15941

برگزاری بیست و هشتمین نشست معاونان فنی و عمرانی کلانشهرها به میزبانی شهرداری اصفهان

برگزاری بیست و هشتمین نشست معاونان فنی و عمرانی کلانشهرها به میزبانی شهرداری اصفهان

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان خبر داد: برگزاری بیست و هشتمین نشست معاونان فنی و عمرانیکلانشهرها به میزبانی شهرداری اصفهان معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از برگزاری بیست و هشتمین نشست معاونان فنی و عمرانی کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری اصفهان در دی ماه سال جاری خبر داد.  به گزارش دنیای اسرار:ن ایرج مظفر اظهار

Print Friendly, PDF & Email

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

برگزاری بیست و هشتمین نشست معاونان فنی و عمرانیکلانشهرها به میزبانی شهرداری اصفهان

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از برگزاری بیست و هشتمین نشست معاونان فنی و عمرانی کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری اصفهان در دی ماه سال جاری خبر داد. 

به گزارش دنیای اسرار:ن ایرج مظفر اظهار کرد: نشست معاونان فنی و عمرانی کلانشهر ها به منظور تبادل تجربیات موفق عمرانی کلانشهرها با یکدیگر و همچنین افزایش توان علمی و تخصصی در اجرای پروژه های عمرانی، برقراری ارتباط موثر با معاونان، مدیران کل و روسای ادارات فنی و عمرانی دستگاه‌ها، سازمان‌های اداری اجرایی مرتبط جهت تقویت و پاسخ به نیازهای مقتضی و عمرانی کلان‌ شهرها برگزار می شود.

وی ادامه داد: بیست و هشتمین نشست معاونین فنی و عمرانی کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری اصفهان در روزهای ۲۵ و ۲۶ دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.    

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان افزود: اولین نشست تخصصی معاونان فنی و عمرانی کلان ‌شهرهای کشور در آذرماه سال ۱۳۷۸در شهر مقدس مشهد برگزار شد و پس از آن به صورت دوره ای به میزبانی سایر کلانشهرهای ایران ادامه یافته و برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این نشست دو روزه معاونان فنی و عمرانی ۱۸ کلانشهر کشور حضور خواهندداشت، تصریح کرد: موضوعاتی مانند نگهداشت تاسیسات شهری و افزایش ایمنی پل ها وسازه های عمرانی، استفاده از توانمندی دارایی و مزیت نسبی استان های مختلف برای تامین مصالح نظیر قیر، سنگ، سیمان و آهن آلات، توسعه عرصه های عمومی و فضاهای بازهمگانی پیاده محور و مسائل جاری و تجارب موفق کلانشهرها در امور عمران شهری به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد.

مظفر افزود: در دومین روز برگزاری این نشست برنامه ریزی برای بازدید معاونان فنی و عمرانی کلانشهرها از پروژه های شاخص عمرانی شهرداری اصفهان را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: نمایندگان شهرهایی همچون تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، قم، اهواز، کرمانشاه، همدان، ارومیه، رشت، زاهدان، کرمان، یزد، اردبیل، بندر عباس و اراک در این نشست دو روزه حضور دارند.



Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.