تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
کد خبر : 31684

برگزاری جشنواره فیلم فجر از ۱۷ بهمن ماه در اصفهان

برگزاری جشنواره فیلم فجر از ۱۷ بهمن ماه در اصفهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خبر داد؛برگزاری جشنواره فیلم فجر از ۱۷ بهمن ماه در اصفهان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت:سیزدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از ۱۷ بهمن در سینما‌های منتخب اصفهان اکران می‌شود.   به گزارش دنیای اسرار: علی تمنایی در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خبر داد؛برگزاری جشنواره فیلم فجر از ۱۷ بهمن ماه در اصفهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت:سیزدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از ۱۷ بهمن در سینما‌های منتخب اصفهان اکران می‌شود.

 

به گزارش دنیای اسرار: علی تمنایی در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره فیلم فجر اصفهان از ۱۷ تا ۲۳ بهمن همزمان با تهران در سینما‌های فلسطین، ساحل و سپاهان اکران می‌شود که امیدواریم شاهد استقبال حداکثری هم استانی‌ها از این رویدار فرهنگی باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم برای برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان فراهم شده افزود: با برگزاری جلسات متعدد با سینماداران و جمعی از مسئولان استان تدابیر لازم برای برگزاری این جشنواره در اصفهان اتخاذ شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: فیلم‌های راه یافته به جشنواره پس از اعلام سازمان سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مخاطبان اطلاع رسانی می‌شود و جدول نهایی برنامه اکران‌ها با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در رسانه‌ها منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.