تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
کد خبر : 27292

برگزاری جلسه برخورد با تصرفات اراضی ملی و ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان مبارکه

برگزاری جلسه برخورد با تصرفات اراضی ملی و ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان مبارکه

جلسه بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص تصرفات اراضیملی و ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان مبارکه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزارشد. به گزارش دنیای اسرار: جلسه بررسی موارد مربوط به تصرفات اراضی ملی، ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان مبارکه و احکام صادره مرتبط با آن، پیش از ظهر امروز (شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰)

Print Friendly, PDF & Email


جلسه بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص تصرفات اراضیملی و ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان مبارکه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزارشد.

به گزارش دنیای اسرار: جلسه بررسی موارد مربوط به تصرفات اراضی ملی، ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان مبارکه و احکام صادره مرتبط با آن، پیش از ظهر امروز (شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰) با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در محل سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار و پس از بررسی دقیق موارد، اتخاذ تصمیم شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این جلسه بیان داشت: ساخت و ساز‌های غیر مجاز وتصرفات اراضی ملی، یک دغدغه ملی است که مقابله با آن علاوه بر برخورد جدی، تعامل و همکاری همه دستگاه‌های مرتبط را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه اراضی ملی جزء انفال و حقوق عامه مردم است اظهار داشت: حفاظت از این اراضی یکی از وظایف و تکالیف اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان است و این اداره کل با هر گونه دخل و تصرف در عرصه‌های ملی، با جدیت تمام برخورد می‌کند همچنین اجازه نمی‌دهد که این اراضی دستخوش تخریب و تجاوز قرار گیرند.

قاری‌قرآن خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی اقدامات پیشگیرانه در اولویت این اداره کل قرار دارد که از جمله این اقدامات، نصب تابلو و علائم هشداردهنده و گشت زنی در اراضی ملی بوده است تا مردم بدانند کدام اراضی مربوط به دولت است.

وی افزود: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره‌کل به صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: پدیده ساخت و ساز‌های غیرمجاز نیز امروزه به عنوان معضل تبدیل شده که لازم است علاوه بر برخورد قانونی پیش از نیاز به تخریب جلوی هدر رفت منابع مالی و ملی گرفته شود

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.