تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۵
کد خبر : 33989

برگزاری جلسه محوری با موضوع خانواده در مخابرات اصفهان

برگزاری جلسه محوری با موضوع خانواده در مخابرات اصفهان

  صبح چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲- با توجه به ضرورت وجود ارتباط شاد و موثر افراد خانواده، جلسه ای با محوریت “حفظ حریم خانواده و ایجاد نشاط در زندگی” در سالن همایش برهان واقع در ساختمان شماره دو مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار: مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این جلسه که

Print Friendly, PDF & Email

 

صبح چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲- با توجه به ضرورت وجود ارتباط شاد و موثر افراد خانواده، جلسه ای با محوریت “حفظ حریم خانواده و ایجاد نشاط در زندگی” در سالن همایش برهان واقع در ساختمان شماره دو مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار: مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این جلسه که با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان و جمعی از مدیران و کارکنان مخابراتی برگزار شد؛ ضمن عرض تبریک ایام دهه کرامت، با اشاره به لزوم وجود محبت در کانون خانواده گفت: وجود سلایق، عقاید و خلقیات متفاوت در بین انسان ها و حتی در بین اعضای یک خانواده امری طبیعی است و تنها چیزی که در بین این اختلافات وجودی، روابط انسانی را تحکیم می بخشد اکسیر محبت است.

 

اسماعیل قربانی دو قطبی شدن جامعه را خواست دشمن دانست و بیان کرد: در شرایط حاضر جامعه، دشمن قسم خورده ما با استفاده از ابزار رسانه به دنبال ایجاد شکاف های عقیدتی و دو قطبی سازی جامعه است که وظیفه ی ما با توجه به آموزه های امامین انقلاب، حفظ وحدت و انسجام با محبت و جذب حداکثری است.

حجت‌الاسلام محسن مظاهری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان نیز در این جلسه طی سخنانی بر لزوم الگو سازی عملی پدر و مادر در محیط خانواده و مدارا با فرزندان تاکید کرد و امر به معروف و نهی از منکر در محیط خانواده را تعلق خاطر پدر و مادر به معروف و دوری از منکر دانست.

گفتنی است در ادامه خانم شایان فر کارشناس ارشد روانشناسی نیز به تحلیل و بررسی عوامل موثر در “حفظ حریم خانواده و ایجاد نشاط در زندگی” پرداخت.

 

لازم به ذکر است، در حاشیه این جلسه از حجت الاسلام حبیب اللهی از ائمه جماعت مخابرات و نویسنده کتاب گرانقدر “ستاره ها چیدنی نیستند” و تنی چند از بانوان برگزیده مخابرات منطقه اصفهان تقدیر به عمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.