تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 31357

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیر عامل و معاونین آبفای استان اصفهان با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری  و مدیران کل حوزه معاونت عمرانی استانداری اصفهان

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیر عامل و معاونین آبفای استان اصفهان با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری  و مدیران کل حوزه معاونت عمرانی استانداری اصفهان

برای اولین بار در راستای تعامل و هم افزایی با دستگاه های استانی صورت گرفت؛ برگزاری جلسه هم اندیشی مدیر عامل و معاونین آبفای استان اصفهان با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری  و مدیران کل حوزه معاونت عمرانی استانداری اصفهان   به گزارش دنیای اسرار:برای اولین بار جلسه هم اندیشی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار

Print Friendly, PDF & Email

برای اولین بار در راستای تعامل و هم افزایی با دستگاه های استانی صورت گرفت؛

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیر عامل و معاونین آبفای استان اصفهان با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری  و مدیران کل حوزه معاونت عمرانی استانداری اصفهان

 

به گزارش دنیای اسرار:برای اولین بار جلسه هم اندیشی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران کل حوزه عمرانی با مدیر عامل و معاونین آبفای استان اصفهان درراستای  تعامل بیشتر و نیز رفع چالش ها  با دستگا ه های اجرایی،  در زمینه ارائه خدمات پایدار به مردم برگزار شد.
در این جلسه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: اصفهان اولین شهر در کشور بوده که شبکه فاضلاب در آن اجراء شده است  و در حال حاضر با گذشت بیش از نیم قرن از اجرای این شبکه، بخش قابل توجهی از آن دچار فرسودگی شده که تا کنون با استفاده از منابع داخلی و ظرفیت فاینانس،  حدود ۱۹۳کیلومتر از این شبکه  فرسوده اصلاح شده است.

حسین اکبریان افزود: هم اکنون  ۳۰۷ کیلومتردیگر از شبکه فاضلاب شهر اصفهان نیاز به اصلاح و بازسازی  دارد این در حالیست که ۳۰ کیلومتر از آن ویژه تر از سایر بخش ها است که نیازمند تامین اعتبار لازم است.

وی  با بیان اینکه ۳۸ درصد فاضلاب های تصفیه شده  در استان در تصفیه خانه فاضلاب شمال تصفیه می شود اظهار داشت: با توجه به قدمت این تصفیه خانه بسیاری از تجهیزات آن نیاز به بازسازی  و به روز رسانی دارد و درصدد هستیم با تامین منابع مالی، بازسازی این تصفیه خانه در دستورکار قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه میزان هدر رفت آب در استان اصفهان ۱۷٫۷۸ درصد است خاطرنشان ساخت: هم اکنون کمترین میزان هدر رفت آب در کشور متعلق به استان اصفهان است و قطعا با اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده آب در شهرها و روستاها، این رقم نیز کاهش می یابد.
مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان احداث مخازن ذخیره آب با ظرفیت مطلوب را ضروری دانست و گفت: هم اکنون ظرفیت مخازن آب در اصفهان محدود است و این امر در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه می تواند چالش هایی ایجاد نماید بر این اساس یکی از برنامه های آبفا احداث مخازن ذخیره آب است.
اکبریان افزود: اصفهان از معدود استان هایی است که فرایند آبرسانی به شهرها و روستاهای آن از طریق مرکز کنترل تله متری خطوط آبرسانی به صورت آنلاین مورد پایش و بررسی قرار می گیرد و این امر نقش به سزایی در توزیع عادلانه آب در طول سال در سطح استان دارد.
در ادامه  این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، سقایی را امری مقدس برشمرد و عنوان کرد: باید جلسات هم اندیشی میان مسئولان امر به طور مستمرادامه یابد تا با تعامل و همکاری همه دستگاه ها فرایند خدمت رسانی به مردم بدون وقفه دنبال شود و جای خوشحالی است که بتوان در این جلسات مشکلات و چالش هایی که در زمینه ارائه خدمات پایدارآبفا به مردم وجود دارد را برطرف کنیم چراکه سقایی کار ارزشمندی است.
مهران زینلیان  با اشاره به وقوع خشکسالی های مستمر در استان اعلام کرد: تقریبا تمام استان با تنش آبی مواجه است بر این اساس پیگیر تامین اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری به اصفهان در قالب تسهیلات بانکی ماده ۵۶ و سازمان مدیریت هستیم، این درحالیست که باید بتوانیم با هم اندیشی و همکاری همه مسئولان استانی راهکارهای رفع چالش های مالی را در استان پیگیری نماییم .
معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری با بیان اینکه با برنامه ریزی می توان خلق سرمایه نمود اظهار داشت: استان اصفهان دارای منابع بسیاری است که می توان با شناسایی آنها زمینه های خدمات رسانی پایدار به مردم را در استان فراهم نمود.
زینلیان با اشاره به طرح برخی از مشکلات آبفا در این جلسه اظهار داشت: در طی روزهای آینده جلساتی در راستای رفع مشکلات آبفا با مسئولان مربوطه برگزار می شود و با قوت پیگیر رفع چالش ها در زمینه های تامین مالی جهت خدمات رسانی مستمر به مردم استان هستیم .
گفتنی است : در پایان این جلسه معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری ، به همراه مدیران کل حوزه عمرانی و مدیرعامل آبفا، معاونین و برخی مدیران از تاسیسات آب وفاضلاب استان اصفهان در مرکز پایش و راهبری تاسیسات آب و چاه های فلمن بازدید کردند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.