تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
کد خبر : 19516

برگزاری جلسه کشوری طرح اقدام ملی مسکن بصورت ویدئو کنفرانس

برگزاری جلسه کشوری طرح اقدام ملی مسکن بصورت ویدئو کنفرانس

جلسه بررسی وضعیت طرح اقدام ملی مسکن، روند اجراییو میزان پیشرفت فیزیکی آن بصورت ویدئو کنفرانس با حضور مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی، مدیران کل راه و شهرسازی و مدیران عامل بانکهای مسکن و شهرهای جدید کشور برگزار شد.مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از احراز شرایط ۴۵هزار و ۵۰۸ نفر از متقاضیان طرحاقدام

Print Friendly, PDF & Email

جلسه بررسی وضعیت طرح اقدام ملی مسکن، روند اجراییو میزان پیشرفت فیزیکی آن بصورت ویدئو کنفرانس با حضور مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی، مدیران کل راه و شهرسازی و مدیران عامل بانکهای مسکن و شهرهای جدید کشور برگزار شد.مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از احراز شرایط ۴۵هزار و ۵۰۸ نفر از متقاضیان طرحاقدام ملی استان اصفهان خبرداد.

به گزارش  دنیای اسرار؛ در این جلسه که صبح امروز برگزار شد علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن تشریح اقدامات انجام شده در طرح اقدام ملی مسکن استان اظهار کرد: بیش از ۷۰ هزار واحد جهت ساخت اقدام ملی در برنامه استان اصفهان پیش بینی شده است و ۴۵ هزار و ۵۰۸ نفر احراز شرایط شده اند.

وی افزود: از کل سهمیه استان ۲۹ هزار واحد برای شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر پیش‌بینی شده است که در این بخش برای ۷ هزار و ۸۳۳ واحد زمین تامین شده است و ۴۱ هزار واحد دیگر نیز برای شهرهای جدید بهارستان، فولادشهر و مجلسی در نظر گرفته شده که در مجموع برای ۱۸هزار واحد از سهمیه این سه شهر جدید زمین تخصیص داده شده است.

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان افزود: نکته حائز اهمیت این است که  از متقاضیان ثبت نام شده در ۵۶ شهر استان حدود ۴۵ درصد حائز شرایط فرم (ج) بودند و از این میزان ۲ درصد  تاکنون به مرحله افتتاح حساب معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در شهرهای جدید استان زمین به میزان نیاز جهت طرح اقدام ملی مسکن محیا است اذعان داشت: در سایر شهرهای دیگر استان نیز در صدد هستیم مشکل کمبود زمین را از طریق الحاق مرتفع نماییم.

این مقام مسئول طی مصاحبه با کارشناس خبر نیز تصریح کرد: پیشرفت اقدام ملی در گرو واریز وجه متقاضیان مسکن در این طرح است، لذا ضروری است تمام شهروندان استان که تاکنون پیامک افتتاح و واریز وجه دریافت کرده‌اند ظرف ۲ هفته آینده نسبت به واریز وجه اقدام کنند تا در سامانه اقدام‌ملی باقی بمانند چرا که در غیر اینصورت مشمول دستورالعمل حذف از طرح خواهند شد

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.