تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۰۰
کد خبر : 17047

برگزاری جلسه کمیته بحران راه وشهرسازی به منظور مقابله با ویروس کرونا

برگزاری جلسه کمیته بحران راه وشهرسازی به منظور مقابله با ویروس کرونا

 برگزاری جلسه کمیته بحران راه وشهرسازی به منظور مقابله با ویروس کرونا حفظ سلامت کارکنان و مراجعه کنندگان الزامی است و باید تدابیر لازم در این زمینه اندیشید تا با شیوع ویروس کرونا مقابله شود. به گزارش  دنیای اسرار، علیرضا قاری قرآن مدیرکل و رئیس کمیته بحران راه وشهرسازی استان در حاشیه برگزاری جلسه مدیریت

Print Friendly, PDF & Email

 برگزاری جلسه کمیته بحران راه وشهرسازی به منظور مقابله با ویروس کرونا

حفظ سلامت کارکنان و مراجعه کنندگان الزامی است و باید تدابیر لازم در این زمینه اندیشید تا با شیوع ویروس کرونا مقابله شود.

به گزارش  دنیای اسرار، علیرضا قاری قرآن مدیرکل و رئیس کمیته بحران راه وشهرسازی استان در حاشیه برگزاری جلسه مدیریت بحران در گفتگو با کارشناس خبر گفت: مقابله با شیوع ویروس کرونا طبق اصول اعلامی از سوی وزارت بهداشت  و در راستای توصیه های مدیریت بحران وزارت راه وشهرسازی مبنی بر حفظ سلامت کارکنان و مراجعه کنندگان الزامی است و باید تدابیر لازم در این زمینه اندیشید تا با شیوع آن مقابله شود.

وی در ادامه بیان داشت: تهیه بسته های بهداشتی جهت ضدعفونی کردن محیط و مکان های پر تردد و تهیه بسته های ضد عفونی کننده دست و در اختیار کارکنان قرار دادن و اطلاع رسانی از نحوه برخورد با این ویروس طبق توصیه های اعمالی و رعایت اصول بهداشت فردی از جمله تصمیماتی بود که در جلسه مدیریت بحران اتخاذ شد.

قاری قرآن به بحران سیل های اخیر در کشور نیز اشاره داشت و گفت: وقوع حوادث طبیعی در کشور و اثرات تخریبی آن به لحاظ مالی و جانی باید مورد کنترل قرار گیرد بنابر این مقرر گردید معاونت های این اداره کل جهت بهره برداری از نقشه های گسل ها، پراکنش زلزله، آبراهه ها و قنوات در طرح ها و پروژه های خود، با اداره فناوری اطلاعات و واحد GIS هماهنگی لازم را بعمل آورند.

ضمن آنکه کلیه معاونت ها پیش از هرگونه واگذاری زمین ، تهیه طرح های توسعه عمران شهری ، پروژه های توسعه ای حوزه مهندسی و ساخت و… نسبت به اخذ استعلام از آب منطقه ای ) رعایت حریم و بستر رودخانه ها، مسیل ها، کانال ها، قنوات و …اقدام شود.

رئیس مدیریت بحران راه وشهرسازی در استان افزود: از جمله تصمیمات گرفته شده در این جلسه بر این مبنا قرار گرفت که معاونت شهرسازی و معماری نسبت به رعایت دستورالعمل های پدافند غیرعامل ابلاغی شورای عالی شهرسازی و معماری کشور در طرح های توسعه عمران شهری ) جامع و تفصیلی ( اقدام و شرکت های مشاور فعال در آن حوزه برای اخذ گرید پدافندغیر عامل به اداره کل پدافند غیر عامل استان معرفی شوند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.