تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کد خبر : 32977

برگزاری جلسه کمیته یادواره ۹۵۴ شهید کارگری شهرستان اصفهان در آبفای استان

برگزاری جلسه کمیته یادواره ۹۵۴ شهید کارگری شهرستان اصفهان در آبفای استان

کمیته یادواره شهدای کارگر شهرستان اصفهان با حضور قائم مقام مدیرعامل، معاون مالی و پشتیبانی، مدیرکل اداره کار و امور اجتماعی و سایر مدیران دستگاه ها در آبفای استان برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار:در این جلسه که به همت پایگاه مقاومت بسیج آبفای استان اصفهان و با هدف هر چه با شکوه تر برگزار

Print Friendly, PDF & Email

کمیته یادواره شهدای کارگر شهرستان اصفهان با حضور قائم مقام مدیرعامل، معاون مالی و پشتیبانی، مدیرکل اداره کار و امور اجتماعی و سایر مدیران دستگاه ها در آبفای استان برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار:در این جلسه که به همت پایگاه مقاومت بسیج آبفای استان اصفهان و با هدف هر چه با شکوه تر برگزار شدن یادواره شهدای کارگری شهرستان اصفهان در ۱۴ اردیبهشت ماه جاری تشکیل شد، قائم مقام مدیرعامل گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تکلیف تک تک همه ماست و باید با اشاعه آرمان های شهدا زمینه های تحقق این آرمان ها را در جامعه فراهم کنیم.
مجید حبیبیان با تاکید بر برگزاری یادواره شهدای کارگری اصفهان گفت: آبفای استان اصفهان نهایت همکاری خود را با سایر دستگاه ها برای برگزاری باشکوه این یادواره انجام می دهد چرا که راه و آرمان های شهدا باید نقشه راه و الگوی ما در انجام امور باشد.
در ادامه مدیر کل امور کار و امور اجتماعی استان با اشاره به برگزاری یادواره ۹۵۴ شهید کارگری شهرستان اصفهان گفت: مقرر گردید اداره کار به همراه آبفای استان اصفهان، شرکت دخانیات، قند اصفهان، شیر پگاه و پروفیل سپاهان در هفته کارگر یادواره شهدای کارگر را در سالن نصر آبفای استان اصفهان برگزار می کنند.
موحدی با تشکر از مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: مدیرعامل و سایر مسئولان آبفای استان، نهایت همکاری را برای برگزاری باشکوه و منظم یادواره شهدای کارگری شهرستان اصفهان با سایر دستگاه ها داشته اند که این مهم جای تقدیر وتشکر دارد.
در ادامه این جلسه اعضای کمیته برگزاری یادواره ۹۵۴ شهید کارگر شهرستان اصفهان چگونگی برگزاری هر چه شکوهمند تر این یادواره را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.