تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 5293

برگزاری دوره آموزشی اخلاق حرفه ایی در گزینش صنعت آبفا در اصفهان

برگزاری دوره آموزشی اخلاق حرفه ایی در گزینش  صنعت آبفا در اصفهان

برگزاری دوره آموزشی اخلاق حرفه اییدر گزینش  صنعت آبفا در اصفهان دنیای اسرار:نماینده گزینش صنعت آب و فاضلاب کشور در آبفا اصفهان گفت:همایش اخلاق حرفه ایی در گزینش با حضور ۲۸ نفر از استانهای تهران ،اصفهان ،سمنان ،خراسان شمالی ،خراسان جنوبی ،خراسان رضویی ،یزد و لرستان طی دو روز در اصفهان برگزار شد. مرتضی مهاجری

Print Friendly, PDF & Email

برگزاری دوره آموزشی اخلاق حرفه اییدر گزینش  صنعت آبفا در اصفهان

دنیای اسرار:نماینده گزینش صنعت آب و فاضلاب کشور در آبفا اصفهان گفت:همایش اخلاق حرفه ایی در گزینش با حضور ۲۸ نفر از استانهای تهران ،اصفهان ،سمنان ،خراسان شمالی ،خراسان جنوبی ،خراسان رضویی ،یزد و لرستان طی دو روز در اصفهان برگزار شد.

مرتضی مهاجری با بیان اینکه در  این دوره آموزشی ، به تشریح اخلاق در گزینش پرداخته شد تصریح کرد: در دوره آموزشی اخلاق حرفه ایی در گزینش،  ده فرمان حضرت موسی  برگرفته از سوره انعام در آیات ۱۵۱،  ۱۵۲  و۱۵۳ مورد آموزش قرار گرفت.

وی رعایت مسائل اخلاقی در گزینش را  بسیار حائز اهمیت برشمرد و خاطر نشان ساخت: گزینشگران باید به دور از نگاه سلیقه ایی سعی در انتخاب و تایید افراد نمایند چراکه بسیاری از افراد جدای از معایب دارای محاسنی هم هستند که باید مدنظر قرار گیرد.

نماینده گزینش صنعت آب و فاضلاب کشور در آبفا اصفهان افزود: اخلاق در گزینش تاکید بر  اعمال قانون در  انجام فعالیت ها دارد  این در حالیست که  رعایت اخلاق در کار مستلزم اجرای   سیستم  تشویق و تنبیه است تا در نهایت  وظایف بهتر و صحیح تر انجام شود .

مهاجری پرداختن به نگاه سلیقه ایی را بسیار مخرب برشمرد و اظهار داشت:اگر به مسائل پیرامون نگاه سلیقه ایی داشتیم و این موضوع باعث شد تا حقی ضایع شود در برابر خداوند متعال باید پاسخگو بود پس باید به دور از  غرض ورزی اخلاق در گزینش را رعایت نمائیم.     

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.