تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 33658

برگزاری سلسله همایش های خانواده و راه زندگی در کمیته امداد استان اصفهان

برگزاری سلسله همایش های خانواده و راه زندگی در کمیته امداد استان اصفهان

همایش های مشاوره گروهی و آموزش زنان سرپرست خانواده با محوریت توجه به رشد فکری- فرهنگی کودکان و نوجوانان، برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان برگزار می شود. به گزاش دنیای اسرار: نبی اله اله دادی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، از برگزاری این همایش ها برای گروه های سنی

Print Friendly, PDF & Email

همایش های مشاوره گروهی و آموزش زنان سرپرست خانواده با محوریت توجه به رشد فکری- فرهنگی کودکان و نوجوانان، برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان برگزار می شود.
به گزاش دنیای اسرار: نبی اله اله دادی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، از برگزاری این همایش ها برای گروه های سنی متفاوت در سطح ادارات این نهاد خبر داد و اظهار داشت: این همایش در ۲ شهرستان برخوار و شاهین شهر برای زنان سرپرست خانوار دارای فرزند آغاز به کار کرد.

نبی اله اله دادی با بیان اینکه موضوع همایش ها براساس نیازسنجی احصا شده در مناطق خواهد بود، ادامه داد: موضوعات هر یک از همایش ها از سری همایش های مشاوره ای با توجه به نیازسنجی صورت پذیرفته در مناطق با اولویت موضوعات مرتبط به پرورش کودکان و نوجوانان از جمله: سبک های فرزندپروری، نوجوانی و اختلالات شایع روانی رفتاری، بیش فعالی و … برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات مشاوره گروهی توسط اساتید برجسته کشوری با مشارکت شرکت راه زندگی در این همایش ها، افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان تیرماه، مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در ۱۱ شهرستان از این خدمات بهره مند خواهند شد.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان، گفت: در برنامه ریزی صورت گرفته با هدف بهره مندی هرچه بیشتر مددجویان از نکات آموزشی و مشاوره ای ارائه شده، مسابقاتی از محتوای سخنرانی هر یک از همایش ها نیز برگزار و با اهدای هدایا تجلیل می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.