تاریخ انتشار : شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۵۷
کد خبر : 3097

برگزاری لیگ بازی های فکری همراه با آموزش و مسابقه

برگزاری لیگ بازی های فکری همراه با آموزش و مسابقه

پایگاه خبری دنیای اسرار برگزاری لیگ بازی های فکری همراه با آموزش و مسابقه لیگ بازی های فکری همراه با آموزش و مسابقه روزهای شنبه هر هفته در خانه خلاقیت برگزار می شود. خانه خلاقیت و رستوران بازی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ویژه ایام تابستان به برگزاری لیگ بازی های فکری

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

برگزاری لیگ بازی های فکری همراه با آموزش و مسابقه

لیگ بازی های فکری همراه با آموزش و مسابقه روزهای شنبه هر هفته در خانه خلاقیت برگزار می شود.

خانه خلاقیت و رستوران بازی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ویژه ایام تابستان به برگزاری لیگ بازی های فکری در قالب عنوان “سوت شادی” اقدام کرده است.

هاجر ابراهیمی، مدیر این مرکز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: خانه خلاقیت و رستوران بازی رسالت اصلی خود را ایجاد فضا و بستری مناسب برای بروز و ظهور خلاقیت، نوآوری و ابتکار نوجوانان و جوانان قرار داده تا ضمن حضور در این مکان و برخورداری از فضای شاد و پرنشاط آن، بتوانند برای ساعاتی از انواع بازی های فکری بهره مند شده و به رقابتی سالم با همسالان خود بپردازند.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه سوت شادی هر هفته روزهای شنبه با اجرای دو بازی فکری آغاز می شود، گفت: این بازی ها برای مدت زمان حدود ۲۰ دقیقه طراحی شده اند که در آن شرکت کنندگان از میان مخاطبان حاضر در برنامه انتخاب شده و پس از آشنا شدن با روند مسابقه، به رقابت با همدیگر می پردازند که در پایان نیز نفرات برتر شناخته شده و مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی ادامه داد: چهارمین برنامه در هر ماه به مسابقه نهایی و لیگ اختصاص دارد که در واقع فینال مسابقه است و وضعیت برندگان نهایی مسابقات در آن مشخص می شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: این مسابقات که ویژه رده سنی ۱۲ سال به بالا طراحی شده، روزهای شنبه هر هفته از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در محل خانه خلاقیت واقع در هشت بهشت شرقی، حدفاصل چهارراه حمزه و پیروزی، کوچه گلستان پذیرای شهروندان خواهد بود.

گفتنی است؛ با توجه به ظرفیت محدود مسابقات،  ثبت نام در این برنامه الزامی بوده که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۲۶۸۳۴۸۴ تماس حاصل کنند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.