تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر : 24626

برگزاری مانور لحظه صفر با موضوع قطع برق سراسری در مخابرات منطقه اصفهان

برگزاری مانور لحظه صفر با موضوع قطع برق سراسری در مخابرات منطقه اصفهان

مانور دور میزی لحظه صفر با موضوع قطع برق سراسری مراکز مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار ،مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این رویداد که صبح امروز ۹۹/۱۲/۲۸ در سالن غدیر معاونت شبکه و با حضور جمعی از معاونین،مدیران و رؤسای مخابرات شهرستان های این مجموعه به صورت ویدئو کنفرانس با شهرستان

Print Friendly, PDF & Email

مانور دور میزی لحظه صفر با موضوع قطع برق سراسری مراکز مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار ،مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این رویداد که صبح امروز ۹۹/۱۲/۲۸ در سالن غدیر معاونت شبکه و با حضور جمعی از معاونین،مدیران و رؤسای مخابرات شهرستان های این مجموعه به صورت ویدئو کنفرانس با شهرستان ها برگزار شد؛با اشاره به اهداف برگزاری این مانور گفت : این مانور با هدف ارزیابی و پایش آمادگی نیروها و عوامل عملیاتی و همچنین عملکرد سیستمهای تغذیه و نیرو ،جهت ارائه خدمات مخابراتی در زمان بحران و ارتقاء توانمندی‌ نیروها در زمان بحران های طبیعی و غیر طبیعی منجر به قطع برق انجام شده است.

اسماعیل قربانی افزود : مخابرات منطقه اصفهان،بحمدالله همواره آمادگی خود را در برابر وقوع حوادث نشان داده و عملکرد مثبت این مجموعه در نقاط مختلف استان در زمان وقوع بحران ها شاهدی بر این مدعاست.

رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان در ارتباط تلفنی با این مانور ضمن عرض خدا قوت به کارکنان این مجموعه و تلاشهای یک ساله آنان در شرایط کرونا گفت: مانوری که برگزار شده بسیار پر اهمیت است و در قالب اهداف مدیریت بحران می تواند بسیار موثر باشد.

منصور شیشه فروش با تاکید بر نقش مهم ارتباطات در دنیای کنونی اظهار کرد : در حوادث و بحران های پیش آمده، تا به حال در موارد بسیاری با قطع برق و به تبع آن قطع سیستم های ارتباطی مواجه بوده ایم که با این وجود و علی رغم قطعی برق، مخابرات همواره با تدابیر پیش بینی شده و آمادگی لازم،نقش مهم و اساسی خود در پایداری ارتباط و ایجاد زیرساختهای ارتباطی را ایفا کرده است.

در ادامه با حضور مدیران و همکاران فنی در مراکز سطح استان و قطع برق مرکز از عملکرد صحیح تجهیزات تغذیه و نیرو خصوصا در مدار قرار گرفتن دیزل ژنراتور اطمینان حاصل گردید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.