تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
کد خبر : 30343

برگزاری مسابقات آزاد مهارت کشوری کوتاهی مو با بیش از ۸۰ رقابت کننده

برگزاری مسابقات آزاد مهارت کشوری کوتاهی مو با بیش از ۸۰ رقابت کننده

در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان صورت پذیرفت: برگزاری مسابقات آزاد مهارت کشوری کوتاهی مو با بیش از ۸۰ رقابت کننده به گزارش دنیای اسرار، کوروش زمانی مؤسس و مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد کوروش، عضو انجمن آموزشگاه داران اصفهان و نایب رییس اول اتحادیه آرایشگران آقایان اصفهان در

Print Friendly, PDF & Email

در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان صورت پذیرفت:
برگزاری مسابقات آزاد مهارت کشوری کوتاهی مو با بیش از ۸۰ رقابت کننده

به گزارش دنیای اسرار، کوروش زمانی مؤسس و مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد کوروش، عضو انجمن آموزشگاه داران اصفهان و نایب رییس اول اتحادیه آرایشگران آقایان اصفهان در تشریح این خبر گفت: با هدف ایجاد امید و انگیزه و آشنایی با علوم تئوری و عملی جهانی، دومین دوره مسابقات مهارتی آزاد کشوری کوتاهی مو با استانداردهای روز دنیا، با حضور ۸۰ رقابت کننده از ۴ لغایت ۶ شهریورماه ۱۴۰۱ در محل سالن حاج قاسم سلیمانی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رجایی اصفهان در حال برگزاری است.
زمانی بیان داشت: در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات، دوره های آموزش کوتاه مدت رایگان ویژه شرکت کنندگان برگزار می گردد.
مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد کوروش افزود: رقابت کنندگان این دوره از مسابقات در رده سنی ۱۶ تا ۱۹ سال به تعداد ۲۰ نفر و رده های سنی بالای ۲۰ سال به تعداد ۶۰ نفر می باشند.
وی بیان داشت: از دیگر مزایای مسابقات آزاد مهارت کوتاهی مو آقایان ثبت نام رایگان در دوره های آموزشی آنلاین و اهداء جوایز نقدی و غیرنقدی به شرکت کنندگان می باشد.
زمانی گفت: مدل اجرا شده در سال گذشته در کشور فرانسه با ۴۴ رقابت کننده انجام گردیده است.
وی هدف نهایی برگزاری مسابقات آزاد مهارت کشوری و دوره های آموزش مهارتی را جلوگیری از خروج ارز و خروج جوانان جویای کار ایران به خارج از کشور دانست.
آرش اخوان طبسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از روند اجرای مسابقازت آزاد مهارت کوتاهی مو آقایان بازدید کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.