تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر : 12382

برگزاری نخستین رویداد تداکس نوجوانان در اصفهان

برگزاری نخستین رویداد تداکس نوجوانان در اصفهان

برگزاری نخستین رویداد تداکس نوجوانان در اصفهان به گزارش دنیای اسرار:نخستین رویداد تداکس نوجوانان اصفهان ۱۶ مرداد ساعت ۱۶:۳۰ در حوضخانه قلمستان برگزار می‌شود. تداکس  مجموعه ای از سخنرانی چند متفکر و نخبه و مخترع و هنرمند است که در محلی به صورت مستقل سازماندهی می شود تا ضمن دنبال کردن فلسفه TED، برای به

Print Friendly, PDF & Email


برگزاری نخستین رویداد تداکس نوجوانان در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:نخستین رویداد تداکس نوجوانان اصفهان ۱۶ مرداد ساعت ۱۶:۳۰ در حوضخانه قلمستان برگزار می‌شود.

تداکس  مجموعه ای از سخنرانی چند متفکر و نخبه و مخترع و هنرمند است که در محلی به صورت مستقل سازماندهی می شود تا ضمن دنبال کردن فلسفه TED، برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و تجربیات با ارزش، تجربه حضور در رویدادهای اصلی TED را هم برای شرکت کنندگان ایجاد نماید.

 در یک رویداد TEDx ، سخنرانی های زنده اجرا شده و سخنران چکیده تجربیات و دانش خود را در یک سخنرانی کوتاه به مخاطبان عرضه می کند تا این سخنرانی ها  زمینه ساز مباحثه و گفتگوهای عمیق تر و موثرتری میان شرکت کنندگان در گروه های کوچک تر شود.

اسماسادات نکویی، مدیر خانه نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهار کرد: تداکس سلسله برنامه ها و سخنرانی‌هایی است که در سراسر جهان برگزار می‌شود. این برنامه در قالب تکنولوژی، سرگرمی و خلاقیت است و سخنرانی‌هایش یک ایده را به صورت کاملا عام المنفعه به مخاطب القا و به جهان کمک می‌کند.

وی ادامه داد: اولین تداکس نوجوانان اصفهان، بر اساس نیاز نوجوانان و با دیدگاه، ایده، خلاقیت و حضور خودشان برگزار می‌شود.

مدیر خانه نوجوان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این برنامه دومین تداکس نوجوانان ایران است، گفت: این برنامه۱۶ مرداد ماه ساعت ۱۶:۳۰ در حوضخانه قلمستان برگزار می‌شود و به صورت آنلاین در سراسرجهان پخش می‌شود همچنین مجموعه سخنرانی‌هایش در سایت تداکس بارگزاری خواهد شد.

نکویی با بیان اینکه ۳- ۴ سخنران هرکدام به مدت ۱۰ تا ۱۲ دقیقه طبق استاندارد جهانی اجازه سخنرانی دارند، افزود: چون در این برنامه گواهینامه معتبر ارائه می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این نوجوانان با یکی از این سخنرانی ها جرقه یا ایده ای در ذهنشان بارور خواهد شد. آن‌ها بعد از این برنامه هم رها نمی‌شوند و در طرح پاتوق نوجوانی برای آن‌ها برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.