تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
کد خبر : 31993

برگزاری همایش تقدیر از دفاتر همراه اول برتر اصفهان

برگزاری همایش تقدیر از دفاتر همراه اول برتر اصفهان

با حضورمدیر مخابرات منطقه اصفهان انجام شد؛ برگزاری همایش تقدیر از دفاتر همراه اول برتر اصفهان همایش تقدیر از امور مشترکین و دفاتر همراه اول برتر استان اصفهان برگزار شد. به گزارش  دنیای اسرار، با حضور اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان این مجموعه از امور مشترکین و

Print Friendly, PDF & Email

با حضورمدیر مخابرات منطقه اصفهان انجام شد؛
برگزاری همایش تقدیر از دفاتر همراه اول برتر اصفهان
همایش تقدیر از امور مشترکین و دفاتر همراه اول برتر استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش  دنیای اسرار، با حضور اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان این مجموعه از امور مشترکین و دفاتر همراه اول برتر استان تقدیر به عمل آمد .

اسماعیل قربانی در این همایش ضمن تقدیر از تلاشهای همکاران حوزه امور مشترکین و دفاتر خدماتی گفت: رضایت مشتریان از خدمات همراه اول در سطح استان حاصل تلاشهای همکاران بخش فنی و مشتری مداری همکاران شاغل در حوزه امور مشترکین و دفاتر خدماتی بوده و آمارها و شاخص های موجود خود گویای این واقعیت است.

وی افزود: این موفقیت ها همه و همه مرهون تلاشهای همکاران است و ادامه ی این موفقیت ها مستلزم تلاش هر چه بیشتر امور مشترکین و دفاتر خدماتی است.

احمد شاه میرزائی معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان هم از فعالیت های بازاریابی و فروش در حوزه سیار سخن گفت و با بیان عملکرد مسئولان استان و جایگاه کنونی تلفن همراه در اصفهان، خاطر نشان کرد: ضریب نفوذ بازار و رضایت مشتریان در این حوزه افزایش یافته و استقبال خوبی از طرح های جدید همراه اول توسط مشترکان تلفن همراه گردیده است.

گفتنی است، در این مراسم فرشته صبائی سرپرست اداره مشترکین همراه اول استان هم ضمن خوش آمد گویی به حضار، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این اداره و آخرین وضعیت شاخص های همراه اول در استان ارائه نمود و افزود: با کمک دفاتر و امور مشترکین در فصل سوم توانستیم در بخش بازاریابی و وصول مطالبات امتیاز استان را ارتقاء دهیم و همچنین در بخش جذب مشترکین از رتبه دهم به رتبه پنجم برسیم.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.