تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶
کد خبر : 7015

برگزاری ویژه برنامه”شنیدنی های ناگفته” و نمایشگاه “پلاک ۵۷” به مناسبت دهه فجر در تخت فولاد

برگزاری ویژه برنامه”شنیدنی های ناگفته” و نمایشگاه “پلاک ۵۷” به مناسبت دهه فجر در تخت فولاد

برگزاری ویژهبرنامه”شنیدنی های ناگفته” و نمایشگاه “پلاک ۵۷” به مناسبت دههفجر در تخت فولاد دنیای اسرار:مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد اصفهان گفت: به مناسبت دهه فجر ویژه برنامه های  “شنیدنی های ناگفته” و نمایشگاه “پلاک ۵۷” در مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد و گلستان شهدا برگزار می شود. به گزارش اداره ارتباطاترسانه ای شهرداری

Print Friendly, PDF & Email

برگزاری ویژهبرنامه”شنیدنی های ناگفته” و نمایشگاه “پلاک ۵۷” به مناسبت دههفجر در تخت فولاد

دنیای اسرار:مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد اصفهان گفت: به مناسبت دهه فجر ویژه برنامه های  “شنیدنی های ناگفته” و نمایشگاه “پلاک ۵۷” در مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد و گلستان شهدا برگزار می شود.

به گزارش اداره ارتباطاترسانه ای شهرداری اصفهان، سید علی معرک نژاد با اشاره به برنامه های مجموعه تخت فولاداصفهان برای ایام دهه فجر و با بیان اینکه سه ویژه برنامه در این ایام از سوی اینمجموعه برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: برنامه “پلاک ۵۷” با همکاری معاونتفرهنگی منطقه ۶ و مرکز نشر آثار امام خمینی (ره) در سالن شمع گلستان شهدا برگزار میشود. در این برنامه تورهای گردشگری که در ایام دهه فجر به اصفهان سفر می کنند در آخرینبرنامه های خود از نمایشگاه “پلاک ۵۷” که از۱۲ بهمن تا ۱۸ بهمن برپا می باشد دیدن می کنند.

وی اعلام کرد: در این نمایشگاه، خاطرات و داستان های مشاهیر و شهدایی که در دوران انقلاب در شهر اصفهان به شهادت رسیده اند ترسیم می شود.

ساماندهی قبور شهدای انقلاب در تخت فولاد

مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد اصفهان با اشاره به یادمان شهدای انقلاب مدفون در تخت فولاد، اضافه کرد: در تخت فولاد نزدیک به ۴۰ شهید دوران انقلاب دفن شده اند که این شهدا جدای از شهدایی است که در گلستان شهدا دفن شده اند. قبور این شهیدان به دلیل عدم مراقبت و بررسی های لازم در حال از بین رفتن بود که طی چندماه گذشته کار شناسایی، ساماندهی، فضاسازی و شاخص سازی آنها انجام شد. 

نصب یادمان شهدای انقلاب بر مزار شهید زهره بحرینیان

وی با بیان اینکه تابلو، عکس شهید و پرچم به عنوان المان شهدای انقلاب نیز بالای سر مزار این شهدا نصب شد، افزود: یکی از شهدای قابل توجه انقلاب شهید زهره بحرینیان بود که ۱۶ ساله بوده و از نظر سنی جزء شهدای نوجوان محسوب می شود. مکان مزار وی خیابان آیت الله خوانساری از سمت خیابان آزادگان، تکیه خادم الشریعه است که سعی شد روی مزار این شهید به صورت ویژه تر کارهایی صورت بگیرد؛ به نحوی که با طراحی و آماده سازی المان ها مقرر شد یادمان شهدای تخت فولاد را بر سر مزار این شهید نوجوان در ایام دهه فجر نصب کنیم.

معرک نژاد یکی دیگر از برنامه های در دست اجرای مدیریت تخت فولاد در ایام دهه فجر را برنامه “شنیدنی های ناگفته” عنوان کرد و افزود: در این برنامه اتفاقات و داستان های زمان انقلاب با محوریت شهدای تخت فولاد نقل می شود و این نقل قول از طریق فضای مجازی به مخاطب منتقل خواهد شد. این برنامه نیز جزء برنامه های خاطره گویی شهداست که قرار است در این ایام برگزار شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.