تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
کد خبر : 32256

برگزاری ۳۱ دوره رویداد نوآوری و کارآفرینی توسط کمیته امداد استان اصفهان

برگزاری ۳۱ دوره رویداد نوآوری و کارآفرینی توسط کمیته امداد استان اصفهان

امسال ۳۱ دوره رویداد نوآوری و کارآفرینی برای شکوفایی ایده ها و حمایت از مشاغل نوآورانه و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد استان اصفهان برگزار شد.   به گزارش دنیای اسرار، احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری رویداد نوآوری و کارآفرینی با توجه

Print Friendly, PDF & Email

امسال ۳۱ دوره رویداد نوآوری و کارآفرینی برای شکوفایی ایده ها و حمایت از مشاغل نوآورانه و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد استان اصفهان برگزار شد.

 

به گزارش دنیای اسرار، احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری رویداد نوآوری و کارآفرینی با توجه به شعار امسال”تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین”، اظهار داشت: ۳۱ دوره رویداد نوآوری و کارآفرینی با محوریت ایده های دانش بنیان، خدمات، کشاورزی و مشاغل خرد خانگی با همکاری جهاد دانشگاهی، دانشگاه های آزاد، علمی و کاربردی، پیام نور، سازمان فنی و حرفه ای و پارک علم و فناوری در سطح استان برگزار شد.

 

احمد رضایی با اشاره به برگزاری رویداد نوآوری و کارآفرینی با هدف حمایت از مشاغل نوآورانه و توانمندسازی مددجویان، ادامه داد: این دوره ها با تنوع موضوعی و محوریت ایده های دانش بنیان، براساس پتانسیل های مناطق و میزان متقاضیان اشتغال در حوزه های مختلف مشاغل خانگی، هنرهای سنتی، گردشگری و بوم گردی، صنعت، خدمات و کشاورزی، با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از مددجویان و افراد دارای ایده انجام شد.

 

وی افزود: شرکت کنندگان در این رویداد با ارائه ایده های خود و آموزش اصول و مفاهیم کارآفرینی، در حضور مدرسان با تجربه، روش های خلق، ارائه و ثبت ایده و همچنین بخش بندی بازار و روابط مشتریان، کانال های توزیع و جریان های درآمدی مدل کسب وکار را به صورت عملی تمرین کردند.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان با اعلام اینکه در این دوره ها از بین آثار ارائه شده، ۱۵۰ ایده برتر برگزیده شدند، گفت: طبق توافق صورت پذیرفته، برگزیدگان می توانند در مراکز رشد و فضاهای آموزشی دانشگاه ها، ایده های خود را تکمیل و بارور کرده و همچنین از حمایت این نهاد با دریافت تسهیلات اشتغال بهره مند شوند.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.