تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
کد خبر : 32913

برگزار ی امتحانات شبه نهایی دانش آموزان متوسطه استان اصفهان از تاریخ ۶ تا ۱۳ اردیبهشت ماه

برگزار ی امتحانات شبه نهایی دانش آموزان متوسطه استان اصفهان از تاریخ ۶ تا ۱۳ اردیبهشت ماه

رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه: برگزار ی امتحانات شبه نهایی دانش آموزان متوسطه استان اصفهان از تاریخ ۶ تا ۱۳ اردیبهشت ماه رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امتحانات شبه نهایی به صورت کشوری و برای ۲ درس در هر رشته

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه:
برگزار ی امتحانات شبه نهایی دانش آموزان متوسطه استان اصفهان از تاریخ ۶ تا ۱۳ اردیبهشت ماه
رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امتحانات شبه نهایی به صورت کشوری و برای ۲ درس در هر رشته برگزار خواهد شد که سؤالات آن توسط دبیرخانه کشوری مدیران طراحی می‌شود و با توجه به طراحی سؤالات دو درس دیگر با محوریت استان اصفهان در مجموع امتحانات شبه نهایی برای ۴ درس در پایه دوازدهم و از تاریخ ۶ تا ۱۳ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش دنیای اسرار، حسین نادیان، رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری این اداره کل در گفت‌وگو با روابط عمومی و در برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش استان برای ایجاد آمادگی در دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات پایان سال تحصیلی اظهار داشت: در فرصت باقی مانده از سال تحصیلی و برای بهره‌وری بیشتر دانش‌آموزان از وضعیت آموزش و آمادگی آن‌ها برای شرکت در امتحانات نهایی پایان سال، در دوره دوم و به ویژه پایه دوازدهم امتحاناتی با عنوان امتحانات شبه نهایی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: امتحانات شبه نهایی به صورت کشوری و برای ۲ درس در هر رشته برگزار خواهد شد که سؤالات آن توسط دبیرخانه کشوری مدیران طراحی می‌شود.

نادیان با اشاره به طراحی سؤالات دو درس دیگر با محوریت استان اصفهان افزود: در مجموع امتحانات شبه نهایی برای ۴ درس در پایه دوازدهم و از تاریخ ۶ تا ۱۳ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اذعان داشت: با توجه به تأثیر ۴۰ درصدی قطعی معدل امتحانات نهایی در کنکور سراسری و لزوم آمادگی بیشتر دانش‌آموزان برای این امتحانات اقدام به طراحی برنامه مذکور کردیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر ۴ درسی که امتحان آن به صورت کشوری یا استانی برگزار می‌شود، برگزاری امتحانات شبه نهایی برای دروس دیگر نیز با نظر منطقه یا ناحیه امکان‌پذیر است.

نادیان برگزاری امتحانات شبه نهایی برای دانش‌آموزان پایه نهم را برعهده منطقه یا ناحیه دانست و بیان داشت: علاوه بر این، ادارت می‌توانند برای برگزاری امتحانات شبه نهایی در سایر پایه‌ها نیز برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان درخصوص زمان برگزاری مرحله دوم آزمون پایش کیفیت تحصیلی خاطرنشان کرد: آزمون پایش کیفیت تحصیلی دوره اول متوسطه در روز ۱۳ اردیبهشت و آزمون پایش کیفیت تحصیلی دوره دوم متوسطه در همه پایه ها و رشته ها در روز ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.