تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
کد خبر : 32243

بزرگترین گردهمایی خیران و فعالان حوزه مسکن در آستانه ولادت امام حسین علیه السلام و روز مهندس برگزار شد.

بزرگترین گردهمایی خیران و فعالان حوزه مسکن در آستانه ولادت امام حسین علیه السلام و روز مهندس برگزار شد.

  *در مسیر مهربانی*   به گزارش دنیای اسرار: بزرگترین گردهمایی خیران و فعالان حوزه مسکن در سالن‌ همایش های سیتی سنتر در آستانه ولادت امام حسین علیه السلام و روز مهندس برگزار شد. بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت ساختمان با اجرای رضا رشید پور و سخنرانی دکتر انوشه میزبان خیران و فعالان حوزه صنعت ساختمان

Print Friendly, PDF & Email

 

*در مسیر مهربانی*

 

به گزارش دنیای اسرار: بزرگترین گردهمایی خیران و فعالان حوزه مسکن در سالن‌ همایش های سیتی سنتر در آستانه ولادت امام حسین علیه السلام و روز مهندس برگزار شد.

بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت ساختمان با اجرای رضا رشید پور و سخنرانی دکتر انوشه میزبان خیران و فعالان حوزه صنعت ساختمان بود.

موسسه خیریه امام حسین علیه السلام پس از چهار دهه که در حوزه تخصصی مسکن فعالیت می‌کند، در روز مهندس از مهندسان دعوت کرد تا پیوند میان موسسه خیریه امام حسین علیه السلام و مهندسان قوی تر شود.

 

موسسه خیریه امام حسین علیه السلام که متبرک به نام امام حسین علیه السلام است در شب ولادت امام حسین علیه السلام میزبان خیران خود نیز بود.

 

*موسسه خیریه امام حسین علیه السلام به همدلی مهندسان صنعت ساختمان روشن است*

 

عبدالله کوپایی در لحظات آغازین برنامه با اشاره به حکمت ۲۴۸ نهج البلاغه اظهار کرد : موسسه خیریه امام حسین علیه السلام به همدلی شما حاضرین ،فعالان و پیشکسوتان و متخصصین در حوزه صنعت ساختمان حس خوب دارد.

 

پیشکسوت صنعت ساختمان تصریح کرد:بیش از پنجاه خیریه در سطح شهر و استان اصفهان وجود دارد که در زمینه بهداشتی ،پزشکی و درمانی و سایر خدمات فعالیت دارند و در کنار این خدمات در حوزه ی مسکن تنها برای افراد تحت حمایتشان فعالیت میکنند .

 

وی ادامه داد:من به غیر از خیریه امام حسین،خیریه دیگری را در اصفهان نمی‌شناسم که به صورت تخصصی در بخش مسکن فعالیت کند و در این مدت ۴۰ ساله که خیریه امام حسین علیه السلام تاسیس شده است خدمات خوبی برای نیازمندان اعم از ساخت، تعمیر و یا تامین منابع برای رهن و اجاره مسکن ارائه می‌دهد و هر چه گسترده تر شود، نیازمندان بیشتری را می‌تواند خدمت رسانی کند.

 

عبدالله کوپایی خطاب به فعالان حوزه صنعت ساختمان حاضردر برنامه گفت :با تورم قیمت ها کار این موسسه روز به روز  سخت تر می شود و نیاز به حمایت و یاری شما برای خدمت رسانی بهتر و گسترده تر دارد.

 

*عشق یعنی پروانه شدن*

 

سید محمود انوشه نیز در ادامه این رویداد اظهار کرد: عشق یعنی نان بده و از دین مپرس و اگر انسانی دست بخششت را باز کن.ماموریت اصلی عقل هدایت دل است تا نقطه عاشق شدن و بعد از آن وظیفه عقل در رکاب و در معیت دل قرار میگیرد.

 

این روانشناس و مشاوره خانواده ادامه داد: ما انسان‌ها یک عمر بدو بدو می‌کنیم جمع و ذخیره می‌کنیم تا شاید یک روزی به کسی ببخشیم،اما کی و کجا؟ ،ای بشر اگر میدانستی هر لحظه میتوانی بر همسایه،دوست،فرزند و برادر لبخند بزنی و به رهایی دست یابی،از لبخند زدن غافل نمیشدی.

 

وی با بیان اینکه خدایا مهم نیست چقدر بهم عمر میدهی، مهم این است که در این عمر کوتاه چقدر زندگی می‌کنیم، ادامه داد: کار انسان اندیشمند شبیه کار زنبور عسل است که باید علم را به معرفت تبدیل کند.

 

انوشه تصریح کرد: محض رضای خدا در کنار دعای تحویل سال یک دعا به دعاهای خود اضافه کنید و از خدا بخواهید مانند دعای حضرت زهرا(س) شما را در مسیری بکار بگیرد که بخاطر آن شما را بخاطر همان آفریده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.