تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
کد خبر : 26623

بسیجیان آبفای استان اصفهان پیشرو در عرصه خدمت رسانی به مردم

بسیجیان آبفای استان اصفهان پیشرو در عرصه خدمت رسانی به مردم

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل آبفای استان اصفهان در جلسه شورای هماهنگی پایگاه بسیج این شرکت، بسیجیان را  پیشرو در عرصه خدمت رسانی به مردم دانست. هاشم امینی ضمن اشاره به فعالیت‌هایجهادی بسیجیان هنگام شیوع ویروس کرونا گفت: با فراگیر شدن این بیماری بسیجیان بازهم وارد میدان شده و با حضوری فعال در مراکز درمانیو ضدعفونی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل آبفای استان اصفهان در جلسه شورای هماهنگی پایگاه بسیج این شرکت، بسیجیان را  پیشرو در عرصه خدمت رسانی به مردم دانست.

هاشم امینی ضمن اشاره به فعالیت‌هایجهادی بسیجیان هنگام شیوع ویروس کرونا گفت: با فراگیر شدن این بیماری بسیجیان بازهم وارد میدان شده و با حضوری فعال در مراکز درمانیو ضدعفونی کردن سطح شهرها به یاری کادر درمان و نیروهای خدماتی شتافتند که جایتقدیر دارد.

وی افزود: یکی از اقدامات بسیج در زمینه محرومیت زدایی، کمک به تأمین آب شرب در روستاها و مناطق محروم است و در حال حاضر هم بسیجیان برای خدمات رسانی پایدار در شهرها و روستاها به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

فرمانده پایگاه بسیج آبفای استان اصفهان در خصوص ادامه فعالیت‌های جهادی بسیج  اظهار کرد: توسعه کمی و کیفی گروه‌های جهادی و نهضت خدمت‌رسانی، برنامه همیشگی و تأکیدی بسیج است.

امینی با بیان این که هیچ خدمتی در دین اسلام بالاتر و با ارزش تر از کمک رسانی به مردم  نیست، عنوان کرد: افرادی که در این زمینه  با کمترین امکانات، تمام تلاش خود را برای یاری دیگران به کار گرفتند، اجر دنیوی و اخروی آنان در نزد پروردگار محفوظ است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با تاکید بر فعالیت جهادی بسیج در زمینه مختلف خدمت رسانی به مردم گفت: هر جا که نام بسیج در میان است مردم فقط انتظار کار و خدمات رسانی پایدار بدون هیچ گونه توقعی دارند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.