تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۵۸
کد خبر : 29351

بنگلادش فرصت مناسبی برای مراودات تجاری

بنگلادش فرصت مناسبی برای مراودات تجاری

در نشست بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری اصفهان و بنگلادش عنوان شد بنگلادش فرصت مناسبی برای مراودات تجاری نشست «بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری اصفهان و بنگلادش» با حضور رایزن بازرگانی سفارت بنگلادش در تهران برگزار شد.   به گزارش دنیای اسرار: در این نشست که با حضور دبیرکل و مدیر و کارشناسان واحد بازاریابی

Print Friendly, PDF & Email

در نشست بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری اصفهان و بنگلادش عنوان شد

بنگلادش فرصت مناسبی برای مراودات تجاری

نشست «بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری اصفهان و بنگلادش» با حضور رایزن بازرگانی سفارت بنگلادش در تهران برگزار شد.

 

به گزارش دنیای اسرار: در این نشست که با حضور دبیرکل و مدیر و کارشناسان واحد بازاریابی و امور بین‌الملل اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، بهنام ابراهیمی دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان بر امکان تبادل کالا بین فعالان اقتصادی استان اصفهان وهمتایان بنگلادشی تاکید کرد.
وی باتوجه به پتانسیل بنگلادش در زمینه تولید چیپس چوب و نیاز استان در این زمینه، خواستارانجام تبادلات تجاری در این حوزه شد. واردات ماشین آلات نساجی و قطعات مربوط به تولید دوچرخه و موتور سیکلت از بنگلادش در برابر صادرات کالا‌های مورد نیاز آن کشور از ایران از دیگر موارد پیشنهادی از سوی دبیرکل اتاق اصفهان بود.
جولیا معین رایزن اقتصادی جدید سفارت بنگلادش در ایران نیزضمن تشریح پتانسیل‌های اقتصادی بنگلادش، تولید دوچرخه، کنف، میوه‌های استوایی از قبیل انبه، نارگیل، جک‌فروت و موز را از جمله ظرفیت‌های این کشور عنوان کرد. وی همچنین از تمایل بنگلادش به جذب سرمایه‌گذار در زمینه فرآوری میوه‌ها خبر داد.
رایزن اقتصادی سفارت بنگلادش در ایران افزود: دولت بنگلادش به منظور جذب سرمایه‌گذار تسهیلات متعددی از قبیل معافیت مالیاتی، امکانات گشایش حساب بانکی، تسهیلات ثبت شرکت وخدمات مربوطه از طریق پنجره واحد به متقاضیان ارایه می‌دهد.
در پایان این نشست مقرر شد اطلاعات تجاری و توانمندی‌های طرفین مبادله بررسی و ساز و کار لازم برای بهبود حجم تبادلات فراهم شود.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.