تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۱۷
کد خبر : 32064

بهره‌برداری از ۸۷۰ میلیارد تومان پروژه‌های شهرداری نجف‌آباد در هفته جاری

بهره‌برداری از ۸۷۰ میلیارد تومان پروژه‌های شهرداری نجف‌آباد در هفته جاری

  شهردار نجف آباد گفت پروژه‌های شاخص عمرانی، فرهنگی و خدماتی و پروژه‌های محله‌محور آماده بهره‌برداری شهرداری نجف آباد ۸۷۰ میلیارد تومان است که طی هفته جاری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، همچنین کلنگ بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه به زمین زده خواهد شد. به گزارش دنیای اسرار: عبدالرسول امامی با بیان اینکه در

Print Friendly, PDF & Email

 

شهردار نجف آباد گفت پروژه‌های شاخص عمرانی، فرهنگی و خدماتی و پروژه‌های محله‌محور آماده بهره‌برداری شهرداری نجف آباد ۸۷۰ میلیارد تومان است که طی هفته جاری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، همچنین کلنگ بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه به زمین زده خواهد شد.

به گزارش دنیای اسرار: عبدالرسول امامی با بیان اینکه در مناطق یک تا پنج شهرداری نجف آباد ۸۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است، اظهار کرد به تفکیک برای بخش های عمرانی ۳۴۳۴ میلیارد ریال، ۴۷۲۰ میلیارد ریال هزینه آزادسازی و ۱۴۹ میلیارد ریال هزینه های مبلمان شهری و فضای سبز هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد پروژه‌های “شاخص” آماده بهره‌برداری شهرداری نجف آباد ۸۳۰۳ میلیارد ریال است که هفته جاری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

شهردار نجف آباد با اشاره به پروژه‌های شاخص آماده بهره‌برداری شهرداری این شهر، گفت از جمله این پروژه‌ها می‌توان به فاز نخست مسیر بوستان زندگی شرقی(کوچه باغ زندگی) حدفاصل پل زندگی و باغ ایرانی، مسیر دسترسی آرامستان جدید و اتمام فاز نخست ساختمان باغ بهشت(باغ بانوان)، اتمام فاز نخست ساختمان باغ ایرانی واقع در بوستان زندگی به مساحت پروژه ۱۰۰۰متر مربع، پروژه سینمایی پردیس در مجموعه فرهنگسرای خارون و احداث فاز دوم مسیر بوستان زندگی غربی(کوچه باغ زندگی) حدفاصل بلوار کشاورز و خیابان بهرامی اشاره کرد.

وی ادامه داد تملک و احداث فاز اول بلوار کشاورز (کمربندی جنوب تا بلوار بهارستان)، تملک و بهسازی خانه تاریخی آیت ( موزه علم)، فاز نخست پروژه مشارکتی شهرک آپادانا، احداث زیرگذر شهدای کارگر و فاز نخست پروژه مشارکتی شهرک صنعتی کاوه (زیرسازی، جدول‌گذاری آسفالت)، ساماندهی و تکمیل مجموعه روباز ورزشی – رفاهی امام رضا(ع) و اتمام فاز نخست ساختمان شهرداری و فرهنگسرای کوثر، احداث کنارگذر آرامستان بهشت فاطمه یزدانشهر، تملک و احداث بلوار آیت‌الله امینی نجف‌آبادی، نکوسازی و ساماندهی خیابان خاقانی، اتمام فاز نخست سازه و محوطه المان ورودی غرب نجف آباد و عملیات‌های مربوط به زیرسازی، جدول‌گذاری، روکش آسفالت و لکه‌گیری از دیگر پروژه‌های شاخص شهرداری نجف‌آباد به شمار می‌رود.

کلنگ‌زنی بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در نجف آباد

امامی با بیان اینکه پروژه‌های محله‌محور آماده بهره‌برداری نجف آباد نیز به ارزش ۴۰۷ میلیارد ریال است، اظهار کرد کلنگ بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه نیز در هفته جاری به زمین زده خواهد شد تا شاهد توسعه عمران و آبادانی را در این شهر بیش از پیش شاهد باشیم.

وی تصریح کرد از روز قبول مسئولیت شهرداری نجف‌آباد، هیچ دغدغه‌ای جز خدمت به شهر و شهروندان فهیم و انقلابی نجف‌آباد و تعهد به شورای اسلامی شهر، نداشتم و از تمام ظرفیت‌های برای بهبود وضعیت عمرانی، فرهنگی و اجتماعی این شهر استفاده کرده‌ایم.

شهردار نجف آباد تاکید کرد جریان خدمت نجف‌آباد تنها مسئله‌ای است که به آن توجه دارم و در تلاش هستم تا برنامه‌های گسترده عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در نجف‌آباد را با حمایت و همراهی مردم و شورای اسلامی شهر نجف‌آباد به ثمر رسانده و دستاوردهای آن را در قالب جهاد تبیین، به اطلاع مردم ایثارگر نجف‌آباد برسانم تا شاهد آثار و دستاوردهای حرکت جریان خدمت و رضایت‌مندی شهروندان و نمایندگان مردم از دستاوردهای این جریان باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.