تاریخ انتشار : شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد خبر : 20419

بهره‌برداری از ۱۹۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۳۱ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در استان اصفهان

بهره‌برداری از ۱۹۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۳۱ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهانخبر داد: بهره‌برداری از ۱۹۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۳۱ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در استان اصفهان به گزارش دنیای اسرار:اصفهان به عنوان یکی از استان‌های بزرگ و تأثیرگذار کشور شناخته می‌شود و ازاین‌جهت ارائه خدمات و مدیریت نوین توزیع برق یکی از الزامات حیات این پهنه

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهانخبر داد:

بهره‌برداری از ۱۹۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۳۱ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:اصفهان به عنوان یکی از استان‌های بزرگ و تأثیرگذار کشور شناخته می‌شود و ازاین‌جهت ارائه خدمات و مدیریت نوین توزیع برق یکی از الزامات حیات این پهنه مهم و استراتژیک ایران محسوب می‌شود. در همین راستا، شرکت توزیع برق استان اصفهان با در نظر گرفتن تمامی معیارهای کمی و کیفی همچون گستردگی و تعداد بالای مشترکین استان، در حال خدمت‌رسانی مطلوب و شایسته به مردمان این استان است. شرکت توزیع برق استان اصفهان در همین راستا، به تدوین اهداف، آرمان‌ها و چشم‌انداز آینده با رویکرد ارائه خدمات بهینه؛ به‌کارگیری توان تحقیقاتی درون و برون سازمانی؛ واگذاری کارها به بخش خصوصی و استفاده از توانمندی‌های بازار و تجارب پیشکسوتان؛ استقرار نظام‌های مدیریتی کیفیت‌گرا و دوراندیش؛ توجه به مشتری و نیروی انسانی به عنوان سرمایه‌های اجتماعی؛ به‌کارگیری تجهیزات نوین رایانه‌ای؛ کاهش خاموشی‌ها؛ کاهش تلفات و… پرداخت و همه این موارد را در دستور کار قرار داد. مرکز فوریت‌های برق ۱۲۱؛ سامانه ثبت درخواست‌ها؛ سامانه ضبط مکالمات؛ تلفن گویا؛ سیستم جامع مشترکین؛ سامانه‌های رسیدگی به درخواست‌های مردمی و سامانه نظرسنجی الکترونیک و … در راستای خدمت‌رسانی مطلوب و شایسته به مردم یکی پس از دیگری در خدمت عموم قرار گرفت. همچنین این شرکت با اطلاع‌رسانی‌های گسترده از طریق رسانه‌های مختلف، مشترکین را با حقوق خود آشنا می‌نماید. تلاش در راستای کاهش خاموشی‌ها و اطلاع‌رسانی گسترده خاموشی‌های برنامه‌دار در سطح استان از برنامه‌های تکریم مشترکین این شرکت است و در همین راستا در سال‌های مختلف موفق به کسب رتبه برتر تکریم ارباب‌رجوع شده است. همچنین برنامه استراتژی دوم با اولویت رؤیت‌پذیری، کنترل‌پذیری و هوشمندسازی تا سال ۱۴۰۵ در این شرکت تدوین شده است.

با توجه به اهمیت اقدامات گسترده شکل گرفته در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به عموم مردم استان اصفهان و در آستانه هفته دولت به گفت‌وگو با حمید علاقمندان، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان پرداختیم تا از اهداف، برنامه‌ها، اقدامات و پروژه‌های این شرکت برایمان بگوید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق استان اصفهان بزرگ‌ترین شرکت توزیع برق در منطقه مرکزی کشور است، عنوان کرد: این شرکت در بین ۳۹ شرکت توزیع برق کشور، چهارمین شرکت با سرویس‌دهی به یک‌میلیون و ۵۰۸ هزار مشترک به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: شرکت توزیع برق استان اصفهان همواره رتبه برتر در تعالی خدمت و نوآوری را به خود اختصاص داده و توانسته‌ایم تراز خدمت در استان را در کل کشور ارتقا دهیم و به جایگاه نخست کشور دست یابیم و در بین ۲۳ شهرستان استان اصفهان هم شاخص‌ها را به یک میزان تثبیت کنیم که موفقیت بزرگی است.

علاقمندان افزود: شرکت توزیع برق استان اصفهان به میزان قابل قبولی از کاهش در شاخص های تلفات و میزان خاموشی به ازای هر مشترک رسیده است. وی ادامه داد: ۸۰ درصد مشترکین خانگی، ۳ درصد عمومی، ۳/۲ درصد کشاورزی، ۳/۱ درصد صنعتی و… هستند ولی بیش‌ترین مصرف در بخش‌های صنعت و تولید است.

*بهره‌برداری از ۱۹۵ پروژه به مناسبت هفته دولت

وی در ادامه با اشاره به برخی فعالیت‌های این شرکت اظهار کرد: در سال جاری و هم‌زمان با هفته دولت، شرکت توزیع برق استان اصفهان ۱۹۵ پروژه  را با اعتبار بالغ‌بر ۴۳۱ میلیارد ریال در ۲۳ شهرستان استان آماده بهره‌برداری دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان ادامه داد: یک‌سوم پروژه‌های آماده بهره‌برداری شرکت توزیع برق استان اصفهان در هفته دولت سال جاری، مربوط به تعمیرات و نگهداری تأسیسات است که می‌تواند نقش مهمی در کاهش خاموشی و تلفات داشته باشد.

وی گفت: از پایان بهمن‌ماه سال ۹۸ تا ابتدای شهریورماه سال جاری بیش از ۲۰ هزار مشترک جدید به مشترکان شرکت توزیع برق استان اصفهان افزوده شد، ۳۰ دستگاه پست هوایی نصب ، بیش از ۱۱ هزار عدد کنتور معیوب تعویض و ۳۵ دستگاه کلید قطع کننده برای کاهش خاموشی‌ها نصب شد.

علاقمندان تصریح کرد: برای نخستین بار در دولت دوازدهم و با ابتکار و نوآوری وزیر محترم نیرو، آقای دکتر اردکانیان در سال ۱۳۹۸ توانستیم پروژه‌های خود را در قالب «پویش الف_ب_ایران» با الگوی جدید عرضه نماییم. اجرای هر هفته افتتاحیه‌ها باعث شد تا اذهان عمومی به حجم بالای پروژه‌های صنعت آب و برق واقف شوند و نظم‌دهی آن‌ها در مناطق مختلف به‌گونه‌ای رویکرد عدالت محوری و توسعه متوازن اقدامات را به همه نشان داد. این مهم منجر به شناخت بهتر مردم از این وزارتخانه و تلاش شبانه‌روزی یکایک همکاران شد.

وی بیان کرد: به لطف الهی شرکت توزیع برق استان اصفهان هم توانست در این پویش عظیم جایگاه خود را به عنوان بزرگ‌ترین شرکت توزیع برق در منطقه مرکزی کشور به نمایش بگذارد. در سال ۱۳۹۸ بالغ‌بر ده‌ها میلیارد تومان در قالب پروژه‌های احداث شبکه‌های جدید برای برق‌رسانی به بیش از ۳۸ هزار مشترک جدید و همچنین اجرای بالغ‌بر ۵۰۰ کیلومتر تبدیل سیم به کابل در شبکه فشار ضعیف و بالاخره پروژه مهم تبدیل کلیه کنتورهای مشترکین دیماندی به کنتورهای فهام توسط همکاران و پیمانکاران سخت‌کوش شرکت به انجام رسید و به دست وزیر محترم نیرو افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان تأکید کرد: پروژه‌های مهم و تأثیرگذاری به مناسبت هفته دولت در شهرستان‌های مختلف استان، کلنگ‌زنی یا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، برای نمونه در شهرستان آران و بیدگل پروژه‌های رفع ضعف ولت خیابان امام رضا، برق‌رسانی به مهد قرآن، رفع ضعف ولت محمدآباد، روشنایی بلوار دکتر اسلامی، رفع ضعف ولت شهرک امام حسن، رفع ضعف ولت خیابان بیگانه و…؛ در شهرستان اردستان طرح‌های نیروگاه‌های خورشیدی، چهار کیلومتر روشنایی و بهینه‌سازی، نصب چهار دستگاه فیدر ۲۰ کیلوولت و…؛ در شهرستان برخوار پروژه‌های نصب سه دستگاه سکسیونر گازی هوایی موتوردار مجهز به RTU (کنترل از راه دور)، تبدیل حدود ۲۱۰۰ متر شبکه سیمی به کابل خود نگهدار فشار ضعیف، احداث ۱۲۰۰ متر کابل خود نگهدار فشار ضعیف به‌منظور برق‌رسانی به ۳۰ مشترک جدید برق و…؛ در شهرستان بویین-میاندشت طرح‌های نصب سکسیونر روستای میرآباد، بهسازی شبکه متوسط و ضعیف روستای مغاندر، بهسازی شبکه فشار ضعیف خیابان مصلی و مولوی و…؛ در شهرستان تیران و کرون تبدیل حدود چهار کیلومتر سیم به کابل شبکه فشار ضعیف؛ در شهرستان چادگان پروژه‌های بازسازی و بهینه‌سازی شبکه‌های برق فرسوده (تعمیرات فشار متوسط و فشار ضعیف)، نصب کلید فشار قوی کنترل از راه دور (سکشنالایز) و برق‌رسانی به مشترکان جدید می‌توان اشاره کرد.

وی افزود: در شهرستان خمینی‌شهر پروژه‌های نصب ترانس خیابان شمس، ترانس V28 خیابان سروستان، نصب ترانس بلوار پاسداران، نصب سکسیونر هوایی خیابان بسیج، جابجایی شبکه خیابان ماربین، نصب ترانس خیابان فردوسی خمینی‌شهر و…؛ در شهرستان خوانسار طرح‌های نصب سکسیونر فیدر ۱۲، نصب پنج دستگاه ترانس سرقتی، تعمیرات شبکه و برق‌رسانی به مشترکان جدید و…؛ در شهرستان خوروبیابانک طرح‌های بهسازی شبکه روستای بیاضه، برق‌رسانی به دامداری کاظم‌آباد جندق و…؛ در شهرستان دهاقان پروژه‌های برق‌رسانی به مجتمع مسکونی ۱۲۶ واحدی محرومین شهر گلشن، بهسازی شبکه برق روستای قهه و روشنایی شهرک صنعتی دهاقان و…؛ در شهرستان سمیرم طرح‌های برق‌رسانی به روستای علوی، اجرای شبکه جهت روشنایی شهر کمه و مسیر چشمه بازرنگ، برق‌رسانی به دکل مخابرات گردنه غلتیک، اجرای شبکه فشار متوسط در بخش وردشت جهت مانور شبکه و…؛ در شهرستان شاهین‌شهر  و میمه پروژه‌های نصب ترانس ۲۰۰ کیلوولت آمپر بلوار منتظری، نصب ترانس ۳۱۵ کیلوولت آمپر مجتمع مسکونی احسان صلواتی، نصب ترانس ۲۵۰ کیلوولت آمپر گلدیس خیابان ابوذر، تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار روستای جهادآباد و فیدرگیری از پست ۶۳ سیار جدید شهرک صنعتی شمال اصفهان و… اشاره داشت.

*کلنگ‌زنی طرح‌های متعدد در نقاط مختلف استان

علاقمندان اضافه کرد: همچنین از دیگر طرح‌های مهمی که به مناسبت هفته دولت در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسند، می‌توان در شهرستان شهرضا به پروژه‌های احداث شبکه فشار متوسط و نصب ترانس خیابان شهید رئیسی، احداث شبکه فشار متوسط و نصب ترانس خیابان سالار شهیدان، تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگهدار روستای زیارتگاه و…؛ در شهرستان فریدن به طرح‌های تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگهدار دامنه، جابجایی پایه در معبر نهر خلج و…؛ در شهرستان فریدونشهر به طرح تبدیل سیم به کابل پست فلکه دوقلو؛ در شهرستان فلاورجان به طرح‌های بهینه‌سازی شبکه فشار متوسط اردوگاه شهید بهشتی، نصب پنج دستگاه کلید فشار قوی (سکسیونر موتوردار) جهت افزایش قابلیت مانور شبکه‌ها، نصب یک دستگاه کلید وصل مجدد فشار قوی (ریکلوزر) شهرک قدس، تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خود نگهدار روستای کرسگان، تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خود نگهدار روستای سهروفیروزان، تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خود نگهدار روستای زفره و…؛ در شهرستان گلپایگان به طرح‌های احداث شبکه ۲۰ کیلوولت جهت افزایش قابلیت مانور، نصب سکشنلایزر محله ورزنه، برق‌رسانی به مدرسه ابتدایی مسکن مهر و… اشاره داشت.

وی ادامه داد: از دیگر پروژه‌هایی که به مناسبت هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند می‌توان به برخی طرح‌های شهرستان لنجان شامل تجهیز پست حوزه ۴ و ۵ فولادشهر، برق‌رسانی به پمپاژ آب مسکن مهر فولادشهر، نصب سکسیونر موتوردار فیدر ۱۲ سامان ابتدای سرخط فتح‌آباد و…؛ طرح‌های شهرستان مبارکه همچون تبدیل شبکه سیم به کابل روستای حسن‌آباد، نصب ترانسفورماتور هوایی و احداث شبکه صفاییه محله دو، نصب ترانسفورماتور هوایی و احداث شبکه کلانتری ورودی شهر مجلسی و…؛ تعدادی از طرح‌های شهرستان نجف‌آباد شامل نصب و بهره‌برداری از کلیدهای قدرت، بهره‌برداری از ترانسفورماتورهای منصوبه محدوده شهرستان، تبدیل چراغ‌های پرمصرف به LED، بهینه‌سازی شبکه‌های خیابان فرخی، تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خود نگهدار و…؛ در شهرستان نائین به طرح برق‌رسانی به کاروانسرای تاریخی نوگنبد و در شهرستان نطنز به طرح تبدیل شبکه هوایی به کابل خود نگهدار شهر بادرود اشاره داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان اظهار کرد: پروژه‌های متعددی نیز به مناسبت هفته دولت در شهرستان کاشان به بهره‌برداری می‌رسند که از آن جمله می‌توان به رینگ فیدر بلوار الهیه، نصب سکسیونر فیدر ۷ قمصر ابتدای جاده درین جنب ورزشگاه، رینگ فیدر انتهای خیابان کارگر، نصب سکسیونر برزک، افزایش قدرت ساختمان نظام مهندسی، افزایش قدرت مدرسه مصلی نژاد، رفع ضعف ولت خیابان شاداب و… اشاره کرد؛ پروژه‌های مطرح شده تنها تعدادی از پروژه‌های متعددی هستند که به مناسبت هفته دولت در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی گفت: شرکت توزیع برق استان اصفهان به مناسبت هفته دولت علاوه بر بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف، طرح‌های متعددی در نقاط مختلف استان کلنگ‌زنی خواهد کرد که از آن جمله می‌توان به رینگ فیدر شهرک هلال شهرستان آران و بیدگل، برق‌رسانی به روستای پازن شهرستان دهاقان، برق‌رسانی به دکل مخابرات زمان کهریز شهرستان سمیرم، کاهش تلفات -تبدیل سیم به کابل پست آموزش‌وپرورش شهرستان فریدونشهر، تبدیل سیم به کابل شجاع‌آباد شهرستان کاشان و تبدیل سیم به کابل روستایی در روستای کچوییه شهرستان لنجان و… اشاره داشت.

علاقمندان در خصوص دیگر اقدامات شرکت توزیع برق استان اصفهان بیان کرد: کاهش خاموشی‌ها و دستیابی به هدف ۱۹۸ دقیقه خاموشی در انتهای سال ۱۳۹۸؛ ارتقا سامانه فوریت‌های برق (مرکز تماس) و سیستم تلفن VOIP؛ ایجاد سامانه موبایل ناب؛ تهیه طرح جامع جدید مخابرات بی‌سیم؛ بررسی وضعیت کمی منابع انسانی در حوزه عملیات بهره‌برداری؛ مدیریت و کنترل بار (مکمل)؛ بررسی و تحلیل پروژه‌های قدرت مانور و اولویت‌بندی آن‌ها به روش سیستماتیک؛ راه‌اندازی مرکز کنترل عملیات؛ راه‌اندازی سیستم بی‌سیم دیجیتال؛ برقراری ارتباطات بی‌سیم شرق استان با اصفهان و افزایش سطح پوشش ارتباطی؛ نصب ۱۱۰ دستگاه RTU فشار ضعیف؛ راه‌اندازی سیستم مخابرات رادیویی به منظور برقراری ارتباط کلیدهای تحت اتوماسیون؛ بازبینی، جایابی و تخصیص بهینه کلیدهای تحت اتوماسیون شبکه‌های توزیع برق؛ هوشمندسازی مدیریت اتفاقات (هما)؛ راه‌اندازی مرکز رؤیت‌پذیری و اپلیکیشن نیرو نگار؛ ارائه خدمات مشاوره‌ای مأمورین تشخیص به مشترکین و ایجاد قبوض تجمیعی برای ادارات با انشعابات متعدد و راه‌اندازی دفاتر پیشخوان جهت ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین از دیگر اقدامات این شرکت در طی یک سال اخیر محسوب می‌شود.

وی در تبیین اهداف شرکت توزیع برق استان اصفهان عنوان کرد: در برنامه راهبردی این شرکت در افق ۱۴۰۵، دستیابی به اهدافی همچون کاهش تلفات شبکه به پنج درصد، به صفر رساندن مراجعات حضوری، کاهش سرانه خاموشی به ۴۰ دقیقه، ثبت ۱۴۰۵ روز بدون حادثه و کسب جایگاه نخست نیروی انسانی مدنظر قرار گرفته که به‌طورقطع با تلاش کارشناسان و متخصصان به این اهداف دست پیدا خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان در پایان گفت: باور داریم که هدف نهایی همه ما رسیدن به تعالی انسان است، پس یکایک همکاران شرکت با اعتقاد به اخلاق و رفتاری خداپسندانه تلاش می‌نمایند تا صداقت و انصاف، نزاکت و ادب و نظم و آراستگی را اساس کار خویش قرار داده و رضایت خداوند را در رضایت داشتن مردم از خدمات خود می‌دانیم. پس تکریم واقعی مردم را در ارائه بهترین خدمت به ایشان و کمترین نیاز به حضور و بیشترین بهره‌وری می‌دانیم و هر روز در اندیشه ارتقای خود و جامعه خود با کاری نو و خلاقیت به همراه مشارکت بیشتر با هم و با دیگر سازمان‌ها در راستای اعتلای نظام اسلامی‌مان هستیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.