تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
کد خبر : 20503

بهره‎برداری از ۲۱ پروژه توزیع برق در استان اصفهان

بهره‎برداری از ۲۱ پروژه توزیع برق در استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:پروژه توزیع برق استان اصفهان با حضور وزیر نیرو و استاندار اصفهان در محل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان به بهره‌برداری رسید.  عباس رضایی در این جلسه با بیان اینکه تامین انرژی برق نقش مهمی در اقتصاد جهانی و داخلی دارد، اظهار کرد: این اهمیت بر آسایش، رفاه و توسعه پایدار جامعه

Print Friendly, PDF & Email
به گزارش دنیای اسرار:پروژه توزیع برق استان اصفهان با حضور وزیر نیرو و استاندار اصفهان در محل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان به بهره‌برداری رسید.

 عباس رضایی در این جلسه با بیان اینکه تامین انرژی برق نقش مهمی در اقتصاد جهانی و داخلی دارد، اظهار کرد: این اهمیت بر آسایش، رفاه و توسعه پایدار جامعه اثر گذار است.
وی افزود: انرژی برق از جمله انرژی‌های پاک است که در زمینه توسعه و تولید آن برنامه‌ربزی‌های زیر ساختی انجام می‌شود که یکی از با اهمیت‌ترین شاخص‌های توسعه یافتگی، در قالب مصرف سرانه برق آن کشور متجلی خواهد شد.
استاندار اصفهان ادامه داد: در توسعه سایر زیر ساخت‌ها، تقاضای مصرف انرژی برق از تنوع استفاده در بخش خانگی، صنعت، تجارت، کشاورزی و پزشکی به عنوان سوختی بسیار تمیز و انرژی بی خطر با استاندارد بالا مطرح است.
وی با اشاره به اینکه امروزه ارکان حیاتی یک جامعه وابسته به نیروی برق شده است، تصریح کرد: قطعا تصور زندگی بدون برق برای انسان مشکل خواهد بود.
رضایی تاکید کرد: رشد یک جامعه در شاخه‌های مختلف اعم از اقتصادی، فرهنگی، رفاهی و اجتماعی و غیره را می‌توان با سرانه مصرف انرژی برق و چگونگی و میزان مصرف آن در بخش‌های مولد مورد سنجش و ارزیابی قرار داد.
وی برق را به عنوان زیر ساخت زیرساخت‌ها در صنایع و رشد اقتصادی جوامع بسیار مهم ارزیابی دانست.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه توجه به نیازها با عث شده اقدامات گسترده‌ای در سطح استان برای دستیابی به اهداف در صنعت برق انجام شود، گفت: دسترسی کلیه روستاهای بالای ۱۰ خانوار به نعمت برق در کل استان، گذر موفق از تابستان گرم سال جاری بدون خاموشی، کاهش چشمگیر خاموشی‌های به ازای هر مشترک، توسعه دولت الکترونکی به صورت ۱۰۰ درصدی و تامین برق صنایع بدون محدودیت در کل شهرک‌های صنعتی از جمله این اقدامات بوده است.
امروز در ارتباط تصویری و با حضور وزیر نیرو و استاندار اصفهان، ۲۸۹ پروژه شرکت‌های توزیع برق منطقه یک کشور با هزینه ای بالغ بر ۱۱۵۷میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
۲۱پروژه با هزینه ای بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان از این پروژه ها مربوط به استان اصفهان بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.