تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 21226

بهره برداری ازخودروی ایسوزو با درب عقب هیدرولیکی در شرکت گاز استان اصفهان

بهره برداری ازخودروی ایسوزو با درب عقب هیدرولیکی در شرکت گاز استان اصفهان

به منظور سهولت جابجایی اجسام سنگین، کامیون باربری با درب عقب هیدرولیکی در شرکت گازاستان اصفهان طراحی و به  بهره برداری رسید. به گزارش  دنیای اسرار، مدیرعامل این شرکت در خصوص بهره‎برداری از خودروی ایسوزو با درب عقب هیدرولیکی (Lift Back) گفت: یکی از دلایل عمده ی آسیب دیدگی کارکنان ناشی از حمل و جابجایی

Print Friendly, PDF & Email


به منظور سهولت جابجایی اجسام سنگین، کامیون باربری با درب عقب هیدرولیکی در شرکت گازاستان اصفهان طراحی و به  بهره برداری رسید.

به گزارش  دنیای اسرار، مدیرعامل این شرکت در خصوص بهره‎برداری از خودروی ایسوزو با درب عقب هیدرولیکی (Lift Back) گفت: یکی از دلایل عمده ی آسیب دیدگی کارکنان ناشی از حمل و جابجایی اجسام سنگین است و که این مهم با توجه به پراکندگی تاسیسات در شرکت های گاز استانی دارای ضریب تکرار بالایی است. لذا با انجام مطالعات و تعریف پروژه درشرکت گاز استان اصفهان، درب عقب هیدرولیکی برای خودروی ایسوزو که وظیفه حمل بار از انبار شهید فلسفی به تمامی نقاط استان را دارد، طراحی و اجراشد.

مهندس علوی، همچنین بیان داشت: سلامت و ایمنی کارکنان، اولویت اول HSE است و تمام تلاش خود را برای اجرای طرح های پیشگیرانه و کاهش حوادث انجام خواهیم داد.

لازم به ذکر است، تجهیز مذکور قابلیت جابجایی یک تن بار را دا شته و با استفاده از آن به نیروی کار کمتری برای جابجایی نیاز است ضمن آنکه ایمنی کارکنان و تجهیزاتی مانند شیرآلات و بشکه‎های ادورانت نیز تامین می‌شود.

گفتنی است، این طرح با هزینه‎ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیده و در آینده نزدیک سایر خودروهای مشابه نیز به سیستم، تجهیز خواهند شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.