تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
کد خبر : 31838

بهره برداری از آزمایشگاه آب میکروبیولوژی شرق استان اصفهان در نایین

بهره برداری از آزمایشگاه آب میکروبیولوژی شرق استان اصفهان در نایین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبرداد؛ بهره برداری از آزمایشگاه آب میکروبیولوژی شرق استان اصفهان در نایین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: آزمایشگاه آب میکروبیولوژی شرق استان در نایین در مدار بهره برداری قرار گرفت. به گزارش دنیای اسرار:حسین اکبریان با اشاره به پایش مستمر کیفیت آب آشامیدنی در شهر‌ها

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبرداد؛
بهره برداری از آزمایشگاه آب میکروبیولوژی شرق استان اصفهان در نایین
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: آزمایشگاه آب میکروبیولوژی شرق استان در نایین در مدار بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش دنیای اسرار:حسین اکبریان با اشاره به پایش مستمر کیفیت آب آشامیدنی در شهر‌ها و روستا‌ها گفت: با راه انداری این آزمایشگاه آب آشامیدنی ساکنان ۱۸۶ روستا و ۳ شهر در نایین به صورت مستمر مورد پایش کیفی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تا قبل از راه اندازی این آزمایشگاه، آب آشامیدنی این منطقه به صورت مستمر در آزمایشگاه‌های مستقر در شهر‌های مجاور مورد بررسی قرار می‌گرفت افزود: شبکه‌های بهداشت محلی نیز به صورت مستمر سلامت و کیفیت آب آشامیدنی را در نقاط مختلف استان مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

این مقام مسئول با بیان این که بیش از یک میلیارد تومان هزینه ساخت و تجهیز این آزمایشگاه شده است، گفت: تجهیزات و دستگاه‌های به کار رفته در آزمایشگاه میکروبیولوژی آب نایین از پیشرفته‌ترین و به روزترین دستگاه‌ها هستند که شاخص‌های میکروبی، باکتریایی و کدورت آب بررسی می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به دریافت گواهی نامه ایزو ۱۷۰۲۵ آزمایشگاه آب نایین گفت: این آزمایشگاه پس از ممیزی‌ها، موفق به دریافت گواهی نامه مدیریت کیفیت ایزو ۱۷۰۲۵ شد.

اکبریان افزود: ماهیانه ۱۵۰ نمونه گیری از آب موجود در مخازن، منابع و شبکه آب در شهر‌ها و روستا‌های منطقه نایین در این آزمایشگاه انجام می‌شود که موجب ارتقای بیش از پیش کیفیت آب آشامیدنی منطقه نایین شده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.