تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
کد خبر : 3719

بهره برداری از طرح گازرسانی(CNG) به خوروبیابانک

بهره برداری از طرح گازرسانی(CNG) به خوروبیابانک

پایگاه خبری دنیای اسرار علوی تاکید کرد: حذف تانکرهای گازرسانی بعد از رسیدن خط انتقال سراسری یازدهم به اصفهان مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: بعد از رسیدن خط انتقال سراسری یازدهم گاز به استان  اصفهان، گازرسانی از طریق تانکرهای گازرسانی حذف و در نهایت این شهرها به خط سراسری متصل می شوند.   سید

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

علوی تاکید کرد:

حذف تانکرهای گازرسانی بعد از رسیدن خط انتقال سراسری یازدهم به اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: بعد از رسیدن خط انتقال سراسری یازدهم گاز به استان  اصفهان، گازرسانی از طریق تانکرهای گازرسانی حذف و در نهایت این شهرها به خط سراسری متصل می شوند.

 

سید مصطفی علوی در خصوص افتتاح بزرگترین ایستگاه گازرسانی از طریق CNG کشور در نایین که به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید، اظهار کرد: ایستگاهی با ظرفیت ۱۰ هزار متر مکعب بر ساعت برای گازرسانی به روش CNG در شهر نایین افتتاح شده است.
وی با بیان اینکه در شرق استان اصفهان چهار شهر خور، جندق، انارک و فرخی گاز نداشتند، افزود: برای گازرسانی به این چند شهر، امکان انتقال گاز از خط سراسری مقدور نبود، بنابراین گاز طبیعی به روش CNG از طریق تعدادی کمپرسور در ایستگاه مادر فشرده و با فشار بسیار بالا وارد تانکرهای گاز می شود و پس از انتقال به ایستگاه های دختر تغذیه شده و در ادامه پس از تقلیل فشار از ایستگاه های دختر، در شبکه شهری توزیع خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تاکید کرد: شبکه گذاری و گازرسانی به این شهرها همانند سایر شهرها انجام می شود و پس از اینکه خط انتقال سراسری یازدهم به استان اصفهان رسید، گازرسانی از طریق تانکرهای گازرسانی حذف و در نهایت این شهرها به خط سراسری گاز متصل می شوند.
وی با بیان اینکه برای احداث ایستگاه گازرسانی به روش CNG در شهر نایین بالغ بر۱۳ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: در حال حاضر شبکه گذاری گاز هر چهار شهر انجام شده، اما گازرسانی به خورو بیابانک با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان صورت گرفته است.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.