تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
کد خبر : 33848

بهره برداری از پروژه فیبر نوری در مجموعه سپهر اصفهان

بهره برداری از پروژه فیبر نوری در مجموعه سپهر اصفهان

حضور مدیر مخابرات منطقه اصفهان انجام شد؛ بهره برداری از پروژه فیبر نوری در مجموعه سپهر اصفهان همزمان با سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی با حضور مدیر مخابرات منطقه اصفهان، پروژه فیبر نوری در مجموعه ساختمان های سپهر اصفهان به بهره برداری رسید. به گزارش  دنیای اسرار، اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان

Print Friendly, PDF & Email
حضور مدیر مخابرات منطقه اصفهان انجام شد؛

بهره برداری از پروژه فیبر نوری در مجموعه سپهر اصفهان

همزمان با سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی با حضور مدیر مخابرات منطقه اصفهان، پروژه فیبر نوری در مجموعه ساختمان های سپهر اصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش  دنیای اسرار، اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این مراسم با اشاره به لزوم تجهیز ساختمان ها به فناوری های ارتباطی جدید گفت: با توجه به نقش پر رنگ ارتباطات در دنیای امروز، دسترسی اقشار مختلف مردم به شبکه پایدار، امن و با کیفیت یکی از مولفه های اساسی زندگی شهروندی است و قطعا زیرساخت های ارتباطی ساختمان های جدید التاسیس نقش مهمی در انتخاب مردم دارد.

وی افزود: مخابرات منطقه اصفهان آمادگی خود را برای اتصال ساختمان های انبوه به شبکه فیبر نوری اعلام نموده و امید است با همکاری انبوه سازان و سرمایه گذاران بخش ساختمان، این روند سرعت بگیرد.

قربانی عنوان کرد: نقش سازمان نظام مهندسی ساختمان در هدایت سرمایه گذاران به سمت تجهیز مجموعه های انبوه به فیبر نوری بسیار پر اهمیت است و امیدواریم با همکاری این سازمان، گام های بلند و موثری در دسترسی مردم عزیز استان به سرویس های باند پهن برداریم.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان پس از این جلسه با حضور در منازل دو نفر از مشترکین، ضمن تحویل سرویس FTTH، سرعت بالای ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه ی این فناوری جدید را تست کرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.