تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 32471

بهره برداری از ۳۲ طرح پنل خورشیدی در نایین/اشتغال پایدار مددجویان

بهره برداری از ۳۲ طرح پنل خورشیدی در نایین/اشتغال پایدار مددجویان

معاون اشتغال کمیته امداد اصفهان خبر داد؛ بهره برداری از ۳۲ طرح پنل خورشیدی در نایین/اشتغال پایدار مددجویان   معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: ۳۲ پنل خورشیدی بر پشت بام منازل مددجویان نایین نصب و بهره برداری شد.   به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر:احمد رضایی در حاشیه افتتاح ۳۲

Print Friendly, PDF & Email

معاون اشتغال کمیته امداد اصفهان خبر داد؛

بهره برداری از ۳۲ طرح پنل خورشیدی در نایین/اشتغال پایدار مددجویان

 

معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: ۳۲ پنل خورشیدی بر پشت بام منازل مددجویان نایین نصب و بهره برداری شد.

 

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر:احمد رضایی در حاشیه افتتاح ۳۲ طرح پنل خورشیدی در پشت بام مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان نائین در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در هفته احسان و نیکوکاری و در آستانه سالروز تأسیس نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار داریم که از رسالت‌های اصلی این نهاد، توانمند سازی از نظر اقتصادی و کسب و کارهای خرد و خانگی برای خانواده‌های تحت حمایت است.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر یکی از مشاغل خرد که پیگیری آن برای خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود، ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی است که هم اکنون در استان اصفهان نزدیک به ۴۰۰ نفر متقاضی نصب پنل خورشیدی وجود دارد که تقریباً ۳۵۰ نفر از آنها با شرکت برق قرارداد بسته‌اند.

 

معاون اشتغال کمیته امداد استان اصفهان اضافه کرد: در استان اصفهان تعداد ۲۵۵ نیروگاه در حال احداث و اجرا است که حدود ۱۵۵ نیروگاه به شبکه برق متصل هستند و درآمد حاصل از فروش نیروی تولید شده توسط نیروگاه‌ها در محل خریداری و استفاده می‌شود که بخشی از درآمد به منظور تأمین اقساط وام‌های اعطا شده و بخش دیگر به عنوان درآمد به خانواده‌ها داده می‌شود.

 

وی در ادامه گفت: قرارداد بسته شده میان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و شرکت برق با ضمانتی ۲۰ ساله بوده که این خانواده‌ها بتوانند پس از تأمین اقساط وام برای ایجاد نیروگاه، درآمدی پایدار را داشته باشند.

 

گفتنی است بازدهی نیروگاه‌های خورشیدی در شهرستان نائین به دلیل آفتابگیر بودن در بیشتر روزهای سال، بالاتر از دیگر مناطق است و قطعاً درآمد خوبی برای مددجویان و تولید انرژی برای شهرستان را به دنبال خواهد داشت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.