تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
کد خبر : 29077

بهره مندی۱۱۲ شهر و ۱۰۶۷ روستا از نعمت گاز طبیعی

بهره مندی۱۱۲ شهر و ۱۰۶۷ روستا از نعمت گاز طبیعی

شرکت گاز استان اصفهان، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های توزیع کننده گاز طبیعی سال گذشته به ۱۱۲ شهر و ۱۰۶۷ روستا خدمات گازرسانی ارائه کرد. به گزارش دنیای اسرار: با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود یک میلیون و ۹۶۶ هزار و ۵۰۰ مشترک گاز طبیعی در سطح استان وجود دارد، گفت:

Print Friendly, PDF & Email

شرکت گاز استان اصفهان، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های توزیع کننده گاز طبیعی سال گذشته به ۱۱۲ شهر و ۱۰۶۷ روستا خدمات گازرسانی ارائه کرد.
به گزارش دنیای اسرار: با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود یک میلیون و ۹۶۶ هزار و ۵۰۰ مشترک گاز طبیعی در سطح استان وجود دارد، گفت: هم اکنون ۹۹٫۵ درصد جمعیت استان اصفهان شامل؛ ۱۱۲ شهر و ۱۰۶۷ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
ابوالقاسم عسکری، گفت: در سالی که گذشت گاز طبیعی در بخش نیروگاهی، صنایع، خانگی، تجاری و بخش های عمومی نظیر؛ اماکن مذهبی، آموزشی، فرهنگی، تاسیسات دولتی و…سطح استان توزیع و به مصرف رسید.
سرپرست شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: خوشبختانه در سال گذشته به رغم سرمای شدید و زود هنگام و همچنین افزایش تعداد مشترکین گاز، مصرف گاز نسبت به سال های قبل افزایش یافت اما با یاری خداوند متعال و همراهی مردم شریف استان، گاز طبیعی در تمامی بخش ها به صورت مستمر و ایمن تامین گردید.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.