تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۹:۲۷
کد خبر : 10785

بهسازی محل طرح تکریم زندانیان اصفهان با کمک شهرداری / اشتغالزایی شهرداری برای چند صد همشهری دربند

بهسازی محل طرح تکریم زندانیان اصفهان با کمک شهرداری / اشتغالزایی شهرداری برای چند صد همشهری دربند

شهرداراصفهان در برنامه “یک شهر ضیافت”: بهسازیمحل طرح تکریم زندانیان اصفهان با کمک شهرداری / اشتغالزایی شهرداری برای چند صد همشهری دربند کمک ٣٠٠ میلیون تومانی شهرداری برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شهردار اصفهان گفت: محل طرح تکریم زندانیان که برای ملاقات خانواده آنها در نظر گرفته شده است، با کمک ۸۰ میلیون تومانی شهرداری

Print Friendly, PDF & Email

شهرداراصفهان در برنامه “یک شهر ضیافت”:

بهسازیمحل طرح تکریم زندانیان اصفهان با کمک شهرداری / اشتغالزایی شهرداری برای چند صد همشهری دربند

کمک ٣٠٠ میلیون تومانی شهرداری برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

شهردار اصفهان گفت: محل طرح تکریم زندانیان که برای ملاقات خانواده آنها در نظر گرفته شده است، با کمک ۸۰ میلیون تومانی شهرداری اصفهان بهسازی شد.

به گزارش دنیای اسرار، قدرت اله نوروزی با حضور در برنامه زنده تلویزیونی “یک شهر ضیافت” در شبکه اصفهان به همراه رئیس و تعدادی از اعضای شورای شهر اصفهان، اظهار کرد: کمک به زندانیان می تواند موجب استحکام خانواده ها شود و یکی از پسندیده ترین کارهاست.

وی ادامه داد: البته معتقدیم زندان به عنوان آخرین اقدام برای مقابله با مجرم است و امیدوارم تربیت ما در مدارس، مساجد و جامعه به گونه ای باشد تا شرایطی ایجاد نشود که افراد دچار زندان شوند.

شهرداراصفهان با ابراز خوشحالی از حضور در برنامه “یک شهر ضیافت” برای دومین سال متوالی، بیان کرد: شهرداری اصفهان برای کمک به آزادی زندانیان به همراه شورای اسلامی شهر اصفهان توانسته گام هایی را بردارد که در سطح کشور الگو و راهی برای حمایت از زندانیان ست.

وی گفت: سال گذشته در همین برنامه بیش از ۳۰۰ میلیون تومان کمک از سوی شهرداری اصفهان تخصیص داده شد. امسال هم شورای شهر لایحه کمک ۳۰۰ میلیون تومانی شهرداری برای آزادی زندانیان را به تصویب رساند که جای قدردانی دارد.

نوروزی اظهار کرد: همچنین چند ماه پیش به بازدید از زندان اصفهان و محل طرح تکریم که برای ملاقات خانواده های زندانیان در نظر گرفته شده رفتم که به گفته مسئولان زندان مشکلاتی داشت و شهرداری اصفهان ۸۰ میلیون تومان برای اصلاح این مکان اختصاص داد.

وی افزود: شهرداری اصفهان توانسته برای زندانیان اشتغالزایی کرده و به عنوان نمونه در ایام نوروز برای زیباسازی شهر از آنها دعوت کند. این کار که تاثیرات وضعی مطلوبی برای روحیه و توانمندی زندانیان دارد چند صد نفر از این افراد را به کار مشغول کرد.

شهردار اصفهان همچنین بخشی از خرید کالاهای مورد نیاز شهرداری اصفهان از کارگاه هایی که زندانیان در آنها مشغول فعالیت اند خبر داد و گفت: ارتباط تنگاتنگ با انجمن حمایت از زندانیان داریم و حتی درصدد تامین مکانی برای فعالیت بهتر این انجمن هستیم.

در ادامه این برنامه فتح اله معین، رئیس شورای شهر اصفهان اظهار کرد: لایحه شهرداری اصفهان برای کمک ۳۰۰ میلیون تومانی به آزادی زندانیان با قید دو فوریت از سوی همه اعضای شورای شهر به تصویب رسید و این کمک گلی در کنار دسته گل هایی است که دیگر خیران اهدا کرده اند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.