تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 33550

به‌کارگیری اتباع خارجی در مراکز تولید مواد غذایی ممنوع است

به‌کارگیری اتباع خارجی در مراکز تولید مواد غذایی ممنوع است

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان: به‌کارگیری اتباع خارجی در مراکز تولید مواد غذایی ممنوع است مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان گفت: به کارگیری نیروی تبعه خارجی در مراکز تولید، بسته‌بندی و فروش مواد غذایی ممنوع و با متخلفان برخورد می‌شود. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایسنا:مهدی نادری، در جلسه بررسی حضور

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان:
به‌کارگیری اتباع خارجی در مراکز تولید مواد غذایی ممنوع است
مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان گفت: به کارگیری نیروی تبعه خارجی در مراکز تولید، بسته‌بندی و فروش مواد غذایی ممنوع و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایسنا:مهدی نادری، در جلسه بررسی حضور اتباع افغانستان در تیران و کرون، اظهار کرد: به کارگیری اتباع خارجی در کشورمان تنها در مشاغل سخت بوده و نباید در مراکز مرتبط با مواد غذایی مثل گلخانه‌ها و فروشگاه‌ها و اصناف به کارگیری شوند.

وی افزود: مردم با مشاهده این‌گونه اشتغال برای هر نیروی غیر ایرانی مراتب را به پلیس گزارش کرده و عوامل انتظامی باید نسبت به این موضوع رسیدگی کنند.

به گزارش ایسنا، مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان بر لزوم نظارت اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی در راستای پیشگیری از چنین اشتغال‌هایی تأکید کرد.

وی اضافه کرد: اتباع خارجی برای کار در مشاغل سخت باید علاوه بر داشتن کارت اقامت، پروانه کار از اداره کل اتباع خارجی داشته باشند در غیر این صورت نمی‌توان به این افراد شغل داد.

نادری با اشاره به اینکه فروش املاک و دارایی به اتباع ممنوع است، گفت: در بعضی مواقع فروش گلخانه و یا شرکت به اتباع به‌صورت قولنامه‌ای مشاهده شده که این کارها تخلف و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی اجاره مکان اسکان را نیز مستلزم رعایت قوانین دانست و تصریح کرد: خانه‌های مجردی مورد بحث بوده و باید نظارت بر آن وجود داشته باشد.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی توسط همه اتباع خارجی را ضروری خواند و افزود: هر گونه هتک حرمت و بی‌توجهی به ارزش‌ها توسط این افراد در کشور مشمول تخلف بوده و باید با آنان برخورد شود.

نادری از ارائه مجوز برای مراسم‌های دینی و اعتقادی خبرداد و گفت: به منظور حفظ نظم کشور باید تمام برنامه‌های اتباع با مجوز صورت بگیرد.

وی پناهندگی اتباع را در کشور یک فرصت بیان کرد و گفت: این افراد مهمان ایران هستند و خدمت‌رسانی به آنان بر اساس قانون انجام می‌شود.

نادری همدلی و محبت بین مسلمانان را زمینه‌ساز تقویت جبهه حق در برابر دشمنان اعلام و تصریح کرد: همه مراودات در چهارچوب قانون انجام می‌شود.

همچنین فرماندار تیران و کرون در این جلسه خواستار تأسیس دفتر کفالت اتباع در این شهرستان شد و گفت: ارائه خدمات از طریق این دفتر تسهیل خواهد شد.

علی محمدی کیا ادامه داد: دستگاه متولی باید نیاز خود برای به کارگیری اتباع خارجی در مشاغل سخت را احصا کنند و نیروی مورد نیاز در شهرستان حضور داشته باشند.

وی افزود: تردد و سکونت این مهمانان کشورمان باید مشخص شود و نباید اختلال در ارائه خدمت و اشتغال هم‌وطنان ایجاد کند.

به گفته فرماندار تیران و کرون حفظ ارزش‌ها و قانون مداری اتباع خارجی ضروری است و در کنار همدیگر باید مظهر اتحاد و وحدت باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.