تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
کد خبر : 13756

بهینه سازی بازار روز کوثر شماره یک

بهینه سازی بازار روز کوثر شماره یک

بهینه سازی بازار روز کوثر شماره یک مدیربازارهای سازمان ساماندهی مشاغل شهری وفرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان از تعطیلی دو هفته ای بازار روز کوثر شماره یک اصفهان واقع در خیابان کاوه جهت بهینه سازی بازار روز و فعالیت مدیریت جدید خبرداد. به گزارش  دنیای اسرار ، ایرج حیدری با اشاره به اینکه هر یک

Print Friendly, PDF & Email

بهینه سازی بازار روز کوثر شماره یک

مدیربازارهای سازمان ساماندهی مشاغل شهری وفرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان از تعطیلی دو هفته ای بازار روز کوثر شماره یک اصفهان واقع در خیابان کاوه جهت بهینه سازی بازار روز و فعالیت مدیریت جدید خبرداد.

به گزارش  دنیای اسرار ، ایرج حیدری با اشاره به اینکه هر یک از بهره برداران بازارهای روز کوثر در صورت کسب امتیاز لازم بر اساس آیین نامه انضباطی برای سه دوره متمادی می توانند مدیریت این بازارها را برعهده بگیرند، اظهار داشت: هر ده ماه یکبار مزایده ای برای واگذاری بازارهای روز کوثر فراخوان می شود که علاقمندان می توانند در این مزایده ی بهره برداری از بازارهای روز کوثر شرکت کنند.

وی افزود: شرایط شرکنندگان را به نحوی در نظر گرفته ایم که نه محدودیتی برای مشارکت باشد و نه اینکه هر کسی بدون پشتوانه در آن شرکت کند و بر این اساس یک حداقل ها و امتیازاتی از جمله توان مالی،اجرایی، حسن شهرت و فروشگاه داری را در راس این گزینه ها قرار داده ایم.

مدیر بازارهای سازمان ساماندهی مشاغل شهری با بیان اینکه در یک سال اخیر چهار بهره بردار جدید جایگزین بهره برداران قبلی بازارهای روز کوثر شده اند، تصریح کرد: در حال حاضر بازار روز کوثر شماره یک واقع در خیابان کاوه، سه راه ملک شهر در اواخر همین ماه به مدت دو هفته جهت بهینه سازی فیزیکی تعطیل و سپس ابتدای آبان ماه با مدیریت جدید مشغول به فعالیت می شود.

حیدری همچنین اضافه کرد: برای بازارهای روز کوثر سختگیر ترین آیین نامه انضباطی را داریم و سیستم های نظارتی مستقر و سیار بازارهای روز کوثر همیشه فعال و قیمت ها و نیز کیفیت محصولات را کنترل می کنند که کالاهای ضروری و اصلی مردم با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به دست شهروندان  برسد.

ویبیان کرد: در بازارهای روز کوثرکالاهای اصلی و برندهای اصلی  با در نظر گرفتن تخفیف متناسب با  قدرت خرید مردم در اولویت قرار گرفته است و برکیفیت و قیمت ها  نظارت  و با گران فروشی برخورد می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.