تاریخ انتشار : شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷ - ۷:۵۴
کد خبر : 3007

«به اتفاق خانواده» با سلامت اجتماعی آشنا شوید

«به اتفاق خانواده» با سلامت اجتماعی آشنا شوید

پایگاه خبری دنیای اسرار همزمان با هفته مواد مخدر: «به اتفاق خانواده» با سلامت اجتماعی آشنا شوید پس از برگزاری سلسله نشست‌های تربیتی چهل چراغ در ماه مبارک رمضان، نشست‌هایی با عنوان «به اتفاق خانواده» در هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود. مسعود مهدویان‌فر، رییس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

همزمان با هفته مواد مخدر:

«به اتفاق خانواده» با سلامت اجتماعی آشنا شوید

پس از برگزاری سلسله نشست‌های تربیتی چهل چراغ در ماه مبارک رمضان، نشست‌هایی با عنوان «به اتفاق خانواده» در هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود.

مسعود مهدویان‌فر، رییس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در مورد برگزاری سلسله نشست‌های چهل چراغ با عنوان «میان‌برهای زندگی، از تولد تا هفتاد سالگی» اظهار داشت: برگزاری این نشست‌ها به صورت بحث مشارکتی و مسأله‌محور، تجربه بسیار با ارزشی بود که بازخوردهای بسیار خوبی نیز از سوی شرکت‌کنندگان دریافت کردیم.

وی با اشاره به تأکید کارشناسان این برنامه روی مسأله تربیت به جای آموزش، ادامه داد: نوع شاد بودن برنامه که تلفیقی از برنامه‌های آموزشی و تفریحی بود نیز از ویژگی‌های نشست‌های چهل چراغ به شمار می‌رفت.

رییس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: حدود ۳۰ نفر از مدیران شهرداری، اعضای شورای شهر، مسئولان عالی‌رتبه استانداری، اداره‌کل زندان‌ها، آموزش و پرورش، بهزیستی و قوه قضاییه در نشست‌های چهل چراغ شرکت کردند و همه با این احساس که وقتشان را هدر نداده‌اند و برنامه‌ای در قالب جدید دیده‌اند، سالن را ترک کردند.

وی در مورد برگزاری نشست‌های تربیتی در آینده گفت: به دنبال این هستیم که این نشست‌ها در طول سال هم تداوم داشته باشد.

مهدویان‌فر ادامه داد: در همین راستا سلسله نشست‌هایی با عنوان «به اتفاق خانواده» با محوریت نقش خانواده‌ها در ارتقای سلامت اجتماعی فرزندان همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر ۵ تا ۱۲ تیرماه، در شهر اصفهان برگزار می‌کنیم تا وقفه‌ای در پاسخ به مطالبه شهروندان برای برگزاری نشست‌های تربیتی ایجاد نشود.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.